Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor

G-Power M5 Hurricane RR
Probabil cel mai rapid model cu patru portiere vandut vreodata, extremul G-Power M5 Hurricane RR are la baza - dupa cum o sugereaza, de altfel, si a sa denumire, un M5. Un BMW M5 E60 - mai precis, motorul V10 de cinci litri de sub capota primind insa doua compresoare mecanice si alte cateva upgrade-uri pentru un total de 800 de cai putere si, mai mult ori mai putin surprinzator, 800 de Newton-Metri.
Cu un sprint de la 0 la 100 de km/h in aproximativ 4.35 secunde, respectivul vehicul are mari probleme in a tine pasul chiar si cu cateva dintre hot-hatch-urile, precum Audi RS3 Sportback sau Mercedes-AMG A 45 4Matic+, din ziua de astazi, dar - odata intrat in priza, la figurat vorbind, desigur, accelereaza pana la o viteza de top greu de atins si de catre un Ferrari / Porsche / McLaren / Lamborghini: 372,1 km/h.
Brabus E V12
Se remarca in special prin capacele aerodinamice, din fibra de carbon sculptate, de la nivelul rotilor spate, insa viteza de top este - de fapt, cea care il defineste. Echipat cu o versiune complet modificata - de 6.3 litri, cu 800 de cai putere si, important de adaugat, 1.420 de Newton-Metri, a unitatii V12 bi-turbo de 5.5 litri de pe Mercedes S 600, proiectul Brabus E V12 le promitea cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila: o incursiune pana la 370 km/h.
Experienta amplificata de mandria de a detine un automobil asamblat in doar zece bucati - mai rar, astfel, si decat anumite variante de Bugatti Veyron. Experienta pe care o putea impartasi cu alte trei persoane diferite, autoturismul in cauza, in patru portiere, oferind scaune - atat fata, cat si spate, individuale.
MTM RS6 Clubsport
Comparativ cu creatiile celor de la Brabus si G-Power, MTM RS6 Clubsport nu este, metaforic vorbind, decat o ploaie usoara de vara - singurele modificari gazduite de berlina cu pricina in compartimentul motor constand intr-o noua unitate de control pentru V10-le cu doua turbine, de cinci litri prezent la datorie.
Acesteia i se alatura si o noua evacuare dubla intr-o demonstratie perfect tangibila a expresiei Less is more, upgrade-urile mentionate anterior fiind pe cat de mici, pe atat de importante - dupa cum o demonstreaza herghelia cu 730 de cai putere si 785 de Newton-Metri livrata rotilor de pe ambele punti atat atat pentru un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 3.6 secunde, cat si pentru o viteza limitata la 340 km/h, spre usurarea supercarurilor de azi.


