Asteptarea a luat sfarsit. Mercedes a inceput livrarile masinii cu motor de 1.6 litri si 1.063 CP. Cum arata primul exemplar din serie
- Asteptarea a luat sfarsit
- Mercedes a inceput livrarile masinii cu motor de 1.6 litri si 1.063 CP
- Cum arata primul exemplar din serie
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza doar 2.9 secunde.
Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, inca de vara trecuta, mult anticipata versiune de serie a super conceptului Mercedes-AMG Project One a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia? Conducerea companiei germane a dezvaluit recent, chiar pe parcursul zilellor trecute, ca a livrat primul model din seria limitata la numai 275 de exemplare.
Finisata intr-o nuanta clasica de negru, fascinanta masinarie de minim 2.2 milioane de euro pluseaza, la nivelul departamentului exterior, cu un numar considerabil de elemente contrastante de verde si argintiu; din pacate, reteta specifica interiorului nu reprezinta decat un mare mister.
Daca vine vorba, in schimb, despre partea mecanica, impresionantul Mercedes-AMG One se poate lauda, similar variantei concept din 2017, si cu un propulsor V6 turbo, de 1.6 litri, pe benzina. Respectivei motorizari i se alatura, dupa cum mentionam si anterior, un numar de patru motoare electrice, astfel rezultand puterea maxima de 1.063 de cai precizata la inceputul materialului nostru, in titlu.
O cutie automata in sapte rapoarte si un sistem inteligent de tractiune integrala fac echipa, impreuna cu detaliile din randurile de mai sus, pentru a rezolva problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in mai putin de 3.0 secunde; viteza de top: 352 de kilometri pe ora.
Reteta caracteristica extremului Mercedes-AMG One cuprinde inclusiv discuri de franare carbon-ceramice, cu un diametru de pana la 398 de milimetri. Din peisaj nu lipsesc insa, ce este drept, nici suspensia avansata, de tip push-rod, dar nici piesele aerodinamice active. Afirmatie valabila si in cazul jantelor din magneziu, cu capace din fibra de carbon, volanului imprumutat, la randul sau, din F1 etc.