Asteptarea a luat sfarsit. Mercedes a inceput livrarile masinii cu motor de 1.6 litri si 1.063 CP. Cum arata primul exemplar din serie

Asteptarea a luat sfarsit. Mercedes a inceput livrarile masinii cu motor de 1.6 litri si 1.063 CP. Cum arata primul exemplar din serie
  • Asteptarea a luat sfarsit
  • Mercedes a inceput livrarile masinii cu motor de 1.6 litri si 1.063 CP
  • Cum arata primul exemplar din serie
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza doar 2.9 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, inca de vara trecuta, mult anticipata versiune de serie a super conceptului Mercedes-AMG Project One a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia? Conducerea companiei germane a dezvaluit recent, chiar pe parcursul zilellor trecute, ca a livrat primul model din seria limitata la numai 275 de exemplare.

Finisata intr-o nuanta clasica de negru, fascinanta masinarie de minim 2.2 milioane de euro pluseaza, la nivelul departamentului exterior, cu un numar considerabil de elemente contrastante de verde si argintiu; din pacate, reteta specifica interiorului nu reprezinta decat un mare mister.

Daca vine vorba, in schimb, despre partea mecanica, impresionantul Mercedes-AMG One se poate lauda, similar variantei concept din 2017, si cu un propulsor V6 turbo, de 1.6 litri, pe benzina. Respectivei motorizari i se alatura, dupa cum mentionam si anterior, un numar de patru motoare electrice, astfel rezultand puterea maxima de 1.063 de cai precizata la inceputul materialului nostru, in titlu.

O cutie automata in sapte rapoarte si un sistem inteligent de tractiune integrala fac echipa, impreuna cu detaliile din randurile de mai sus, pentru a rezolva problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in mai putin de 3.0 secunde; viteza de top: 352 de kilometri pe ora.

Reteta caracteristica extremului Mercedes-AMG One cuprinde inclusiv discuri de franare carbon-ceramice, cu un diametru de pana la 398 de milimetri. Din peisaj nu lipsesc insa, ce este drept, nici suspensia avansata, de tip push-rod, dar nici piesele aerodinamice active. Afirmatie valabila si in cazul jantelor din magneziu, cu capace din fibra de carbon, volanului imprumutat, la randul sau, din F1 etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe