Cinci aspecte pe care nu le stiai despre noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe

Dar aceste informatii nu mai reprezinta deja nici o noutate pentru nimeni. Tocmai de aceea astazi iti dezvaluim cinci aspecte pe care NU le stiai despre noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe:
- Motorizare
Spre deosebire de generatiile anterioare, care gazduiau in compartimentul motor un propulsor aspirat, noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe sunt animate de o motorizare supraalimentata.
Avand numele de cod S55, unitatea cu sase cilindri in linie se poate lauda cu un sistem de racire extrem de eficient, cel mai bun exemplu in acest sens fiind reprezentat de sistemul de admisie de la motor ce include si un intercooler indirect pentru racirea aerului.
O alta inovatie a acestei motorizari este arborele cotit, care cantareste cu aproximativ trei kilograme mai putin decat cel ce echipeaza propulsorul N55. Asta in timp ce rigiditatea sa a crescut cu pana la 20 de procente! In ceea ce priveste carterul motorului, acesta este si el cu pana la 2.8 kilograme mai usor.
- Transmisia manuala
Asemeni generatiei E9x, noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe sunt disponibile la vanzare atat intr-o versiune cu transmisie manuala, cat si intr-o varianta cu transmisie automata si dublu ambreiaj.
Oferita in echiparea standard, transmisia manuala cu sase rapoarte ce ajuta cele doua automobile bavareze de inalta performanta prezentate zilele acestea in cadrul Salonului Auto de la Detroit sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 4.3 secunde are la baza cutia de pe BMW 1M Coupe, insa beneficiaza de un ambreiaj cu doua discuri si de un sistem de lubrifiere imbunatatit.
Iar vestile bune nu se opresc aici. Atunci cand vine vorba de greutate, transmisia manuala de pe noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe este cu ceva mai mult de 12 kilograme mai usoara comparativ cu cea regasita in echiparea generatiei E9x, respectiv cu pana la 25 de kilograme mai usoara comparativ cu unitatea DCT oferita de germani in mod optional.
- Sistemul de directie
Unul dintre cele mai importante aspecte luate in considerare la dezvoltarea celor doua modele bavareze de inalta performanta a fost sistemul de directie. Conform oficialilor companiei bavareze de automobile, sistemul electromecanic de servodirectie (EPS) de pe noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe este cel mai bun de pe piata la ora actuala.
Asa cum stiai probabil deja, acesta propune trei setari diferite care pot fi selectate prin simplat apasare a unui buton: COMFORT, SPORT si SPORT+.
- Operatiunea de reducere a greutatii
Arborele cotit, carterul motorului si transmisia manuala cu sase rapoarte nu sunt singurele elemente proiectate pentru a reduce greutatea totala cu cateva kilograme. Scaunele spate si capota portbagajului au fost si ele supuse unui tratament similar, ambele componente salvand pana la zece kilograme. Dar daca tot nu ti se pare indeajuns, atunci afla ca noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe se vor putea bucura, inca din versiunea standard, de un plafon realizat din fibra de carbon, in timp ce un sistem de franare cu discuri carbon-ceramice va fi disponibil in mod optional.
- Alte aspecte pe care nu le stiai
Ambele automobile bavareze de inalta performanta se pot lauda cu o aerodinamica exemplara, versiunea Sedan fiind insa ceva mai aerodinamica decat varianta Coupe. De asemenea, centrul de greutate este si el oarecum similar, noile BMW M3 si BMW M4 fiind mai joase cu cateva zeci de milimetri comparativ cu modelele standard.
In ceea ce priveste componentele celor doua modele, acestea au fost proiectate pentru a suporta forte de franare de pana la 1.4 G, respectiv acceleratii laterale de pana la 1.2 G. In cele din urma, tinem sa precizam si ca noile BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe sunt mai rapide la Nurburgring cu ceva mai mult de zece secunde decat generatia E90 / E92.
-
Janta spate yamaha aerox 13 100 Lei
Dura lube sr3 nou original 159 Lei
Calculator airbag mercedes a class w176 a1179005800 500 Lei
-
Pompa frana skoda octavia octavia 2.0 inj - (1997 2000) 65 Lei
Dezmembrez bmw e39 an fabr. 1997, 2.5 525tds
Set curea transmisie cu caneluri peugeot 307 estate (3e) (2002... 195 Lei
-
Bara spate audi q7 4m s-line facelift an 2020-2021-2022-2023... 800 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Capace jante vw cu inel de siguranta 69 Lei
-
Bara spate amg mercedes c class w203 350 €
Capota audi a4 b7 2007 break 1968 500 Lei
Overfender ornament bandou aripa dreapta fata dacia spring... 200 Lei
-
Haion opel astra g combi - culoare z151 an fab. 1999 - 2005 285 Lei
Senzor magnet pozitie ax axa came volkswagen golf 5 2.0 tfsi... 199.99 Lei
Capota skoda octavia 2012 berlina 1.6 diesel 800 Lei
-
Bascule fata renault master 2.5dci 200 Lei
Jante originale mercedes gle w292 c292 gle63 coupe 21 inch 1950 €
Ventilator radiator mercedes sprinter sprinter 2.2 cdi - (2006... 300 Lei
-
Polita portbagaj nty nissan qashqai 3 j12 2021→ ezc-ns-062 480 Lei
Covorase auto mercedes vaneo 2002-2005 frogum 3d 349 Lei
Chiuloasa completa originala yamaha mbk minarelli 125 150... 500 Lei
-
Rezerva slim r17 mercedes c class w204 2007-2015 300 Lei
Dezmembrez toyota rav 4 2003 suv 2.0 d-4d 1cd-ftv 4x4
Motoras clapeta aeroterma vw golf 5 plus 3c1907511a 60 Lei
-
Motor bmw x3 e83 2.0d m47n204d4 150 cai 800 €
Bara spate mercedes-benz ml w166 [2011 - 2015] 2.2 cdi om651.960 2000 Lei
Far - toyota auris 2015 , 81170-02k30 961.54 Lei
-
Set jante aliaj r17 vw tiguan (5n) 2007-2016 5n0601025m 2500 Lei
Panou sigurante spate sam mercedes ml 320 cdi w164 a1645400701 1800 Lei
Crom grila radiator suzuki sx4 s-cross (2013-2018) 330 Lei
-
Bara spate mercedes c-class w203 berlina 2000 - 2007 190 Lei
Capac maner reglaj scaun oe dacia lodgy 2012→ 739433337r 65 Lei
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 5500 €
-
Filtru epurator cod 11810-7f400 / 3931070907 nissan terrano 2... 150 Lei
Cutie viteze manuala 1.9 d 192a8000 fiat bravo 2 464332891 1000 Lei
Ansamblu manete spirala volan / bloc lumini 13198908/498990969... 250 Lei


