Concureaza cu BMW M3, dar costa cu aproape 13.500 de dolari mai putin. In plus, ofera un motor V8 aspirat natural. Cum arata in realitate

Concureaza cu BMW M3, dar costa cu aproape 13.500 de dolari mai putin. In plus, ofera un motor V8 aspirat natural. Cum arata in realitate
  • Concureaza cu BMW M3, dar costa cu aproape 13.500 de dolari mai putin
  • In plus, ofera un motor V8 aspirat natural
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Peste Ocean, pe piata din SUA, preturile pornesc de la doar 56.500 de dolari, conform configuratorului oficial.

Anuntata inca de la inceputul anului 2021, mult anticipata versiune cu motor V8 a noului Lexus IS stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior la interior, varianta comercializata sub denumirea de IS 500 F Sport Performance se remarca numaidecat prin partea frontala agresiv stilizata, cu o capota bombata si prize uriase la nivelul spoilerului, daca mai trebuia precizat.

Din meniu nu lipsesc, de asemenea, nici jantele pe 19 inch de la Enkei sau insertiile subtile destinate pragurilor laterale, lista atractiilor vizuale continuand cu difuzorul proeminent regasit in dotarea spoilerului spate.

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Reteta specifica departamentului exterior continua cu o evacuare cvadrupla, unele accente de negru si un mic eleron pentru capota portbagajului, in timp ce pachetul de la interior cuprinde inclusiv un volan cu trei spite si padele pentru schimbarea treptelor de viteza. Dar si instrumente de bord digitale sau scaune cu suport lateral marit pentru sofer si pasagerul din dreapta - bineinteles.

In plan tehnic, varianta prezentata publicului larg sub numele de IS 500 F Sport Performance impresioneaza in special prin motorul de sub capota, unde Lexus a instalat un V8 aspirat natural, de 5.0 litri si 472 CP.

O transmisie automata cu opt rapoarte completeaza - alaturi de clasicul sistem de tractiune spate, oferta caracteristica respectivei versiuni, astfel ca, cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza aproximativ 4.5 secunde. Viteza maxima nu reprezinta decat un mare mister, insa se cunoaste consumul pe autostrada: undeva in jurul a 9.8 litri la 100 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (54) Poze Lexus IS 500 F Sport Performance
mai multe