Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi. Se vinde fara parbriz si plafon, iar productia e limitata la 250 de exemplare

Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi. Se vinde fara parbriz si plafon, iar productia e limitata la 250 de exemplare
Sub capota, un propulsor cu opt cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 3.982 de centimetri cubi - pe benzina, lucreaza impreuna cu o transmisie automata in opt rapoarte pentru a servi 585 de cai putere rotilor de pe ambele punti. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca - cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un interval de numai 3.6 secunde, viteza de top urcand, in schimb, pana la 315 kilometri pe ora.
Trimite unui prieten

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de doi ani, inca de la sfarsitul lui octombrie 2021, cea de-a saptea generatie a modelului Mercedes-AMG SL se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de germani la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana se regaseste, mai nou, si o varianta Mercedes-AMG PureSpeed, disponibila in 250 de unitati.

Mercedes-AMG PureSpeed

Mercedes-AMG PureSpeed

Animata de un propulsor cu opt cilindri in V, doua turbine si capacitate de 3.982 de centimetri cubi - pe benzina, care lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte pentru a servi un total de 585 de cai putere rotilor de pe ambele punti, ei bine, aceasta reuseste sa rezolve eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie blocata la podea, intr-un timp de doar 3.6 secunde. Viteza de top urca - in schimb, pana la 315 kilometri pe ora.

Lista atractiilor principale continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu jantele pe 21 de inch, confectionate din aliaj usor si acompaniate de capace aerodinamice sculptate din fibra de carbon, discurile de franare realizate din material compozit, o suspensie semi-activa. De la orizont nu lipsesc nici instrumentele de bord digitale, insotite de un display de 12.3 inch, ori ceasul IWC special creat, pe cand parbrizul si plafonul au disparut din meniu, in locul acestora facandu-si aparitia controversatul HALO, au mai anuntat oficialii companiei germane din Affalterbach.

Mercedes-AMG PureSpeed

Mercedes-AMG PureSpeed

Mercedes-AMG PureSpeed

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (35) Poze Mercedes-AMG PureSpeed