Masina cu motor de 2.9 litri si 830 CP. Cum arata in realitate

Masina cu motor de 2.9 litri si 830 CP. Cum arata in realitate
  • Masina cu motor de 2.9 litri si 830 CP
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 2.9 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu aproximativ patru saptamani, inca de la sfarsitul lunii trecute, prima masina cu motor V6 din ultimii aproape 50 de ani sau chiar toate timpurile - daca punem ori ba la socoteala faptul ca vechiul Dino 246 nu a fost niciodata vandut alaturi de sigla companiei din Maranello, de la Ferrari stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Revenita de curand, zilele acestea, in lumina intensa a reflectoarelor, sportiva producatorului italian impresioneaza - in special, prin cifrele si numerele din cadrul fisei cu specificatii tehnice.

Intr-o alta ordine de idei, propulsia este asigurata - in cazul de fata, de o unitate cu doua turbine si capacitatea de 2.9 litri, pe benzina, proiectata special pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 663 CP.

Aceeasi masina comercializata de compania Ferrari sub denumirea de 296 GTB se mai poate lauda, de asemenea, si cu un motor electric de 167 CP - alimentat de un pachet de baterii de 7.45 kWh. Prin urmare, spun oficialii producatorului italian cu sediul in Maranello, puterea totala livrata exclusiv rotilor de pe puntea spate urca pana la 830 CP - astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza, se pare, decat 2.9 secunde, pe cand problema acceleratiei de la 0 la 200 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea in 7.3 secunde, daca te intrebai cumva.

Fisa cu specificatii tehnice a impresionantei sportive continua cu o viteza maxima de peste 330 de kilometri pe ora - in timp ce autonomia in modul complet electric se invarte in jurul valorii de 25 de kilometri.

Daca vine vorba, in schimb, despre partea estetica, prima masina cu motor V6 din ultimii aproape 50 de ani sau chiar toate timpurile - daca punem ori ba la socoteala faptul ca vechiul Dino 246 nu a fost niciodata vandut alaturi de sigla companiei din Maranello, de la Ferrari se remarca printr-un design familiar - a la SF90. Prizele de aer omniprezent, evacuarea centrala si blocurile optice cu aspect unic se numara printre principalele atractii ale exteriorului si sunt acompaniate - la interior, de un display urias montat in spatele volanului si diferite comenzi tactile.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 26 Iulie 2021