Mercedes mai doboara un record: GLC bate Stelvio si devine cel mai rapid SUV de pe 'Ring

Mercedes mai doboara un record: GLC bate Stelvio si devine cel mai rapid SUV de pe 'Ring
  • Batalia pentru cel mai rapid SUV de la Nurburgring are un nou lider
  • Germanul Mercedes GLC63 AMG S a reusit sa obtina un timp record
  • Modelul cu motor V8 de 510 CP a parcurs un tur in 7:49,369 minute
Distribuie pe Facebook

Noul GLC63 AMG S a reusit sa doboare un record care data din septembrie 2017, au anuntat germanii de la Mercedes la sfarsitul acestei saptamani. Modelul companiei a devenit cel mai rapid SUV de pe 'Ring dupa ce a batut Alfa Stelvio Quadrifoglio.

La mai putin de o luna de la dezvaluirea conform careia noul AMG GT 4-Door Coupe a reusit sa obtina un timp de doar 7:25,41 minute la Nurburgring, devenind astfel cel mai rapid model (de serie) cu patru locuri din istoria circuitului german, Mercedes anunta astazi un nou record.

Versiunea de top a gamei GLC, proiectata pentru a concura impotriva unor nume precum Audi Q5, BMW X3 sau chiar Porsche Macan, a batut Alfa Stelvio Quadrifoglio in competitia de viteza de pe asfaltul complexului din landul Renania-Palatinat si a devenit cel mai performant SUV de aici.

Potrivit primelor informatii oficiale, automobilul cu motor V8 de patru litri si 510 CP - care ofera in standard atat o cutie automata cu noua trepte de viteza, cat si un sistem de tractiune integrala cu vectorizare a cuplului, a parcurs configuratia de peste 20 km a buclei Nordschleife in 7:49,369 minute.

Ca o comparatie, modelul Alfa Stelvio Quadrifoglio - a carei fisa tehnica include un propulsor V6 de 2.9 litri si 510 CP, o transmisie automata cu opt rapoarte si, din nou, un sistem de tractiune integrala cu vectorizare a cuplului, a reusit sa strabata un tur la Nurburgring, anul trecut, in 7:51,7 minute.

Automobilul italian a devenit cel mai rapid SUV din istoria circuitului german dupa ce s-a impus in fata vechiului Porsche Cayenne Turbo S, primul produs din acest segment care se poate lauda cu bifarea configuratia de peste 20 km a buclei Nordschleife intr-un timp mai mic de opt minute.

Revenind la eroul zilei de astazi, despre noul Mercedes GLC63 AMG S mai trebuie specificat si ca porneste pe piata din Romania de la 91.772,80 euro, un pret de doua ori mai mare decat varianta de baza a gamei proiectate pentru a concura impotriva unor nume precum Audi Q5 sau BMW X3.

Distribuie pe Facebook
mai multe