Primul BMW XM din istorie a debutat oficial. Cel mai exclusivist SUV al bavarezilor ofera pana la 748 de cai si 1.000 de Newton-Metri. Cum arata in realitate

Primul BMW XM din istorie a debutat oficial. Cel mai exclusivist SUV al bavarezilor ofera pana la 748 de cai si 1.000 de Newton-Metri. Cum arata in realitate
  • Primul BMW XM din istorie a debutat oficial
  • Cel mai exclusivist SUV al bavarezilor ofera pana la 748 de cai si 1.000 de Newton-Metri
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Oferit si pe piata din Romania, la preturi care pornesc de la putin peste 170.000 de euro, respectivul vehicul dispune inclusiv de bare anti-ruliu active. Plus un sistem de directie integrala.

Dezvelit publicatului larg in urma cu mai bine de zece saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii septembrie, primul XM din istoria BMW nu mai necesita niciun fel de introducere sau prezentare. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi ori exagera cu nimic. Privit de la exterior, cel mai exclusivist SUV al bavarezilor se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lista atractiilor principale culminand cu lungimea de aproximativ 5.1 metri, insa nici grila masiva, flancata de farurile duble, a radiatorului, jantele uriase din aliaj, cu un diametru de pana la 23 de inch, si evacuarea cvadrupla, cu tips-urile verticale, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate, de parca nici nu ar exista.

La interior - de cealalta parte a portierelor, respectivul vehicul se bucura de insertii de piele Vintage, plus accente de fibra de carbon, seria vestilor bune continuand cu un ecran curbat impartit in doua zone diferite, intre instrumentele de bord digitale si sistemul multimedia de ultima generatie. Din peisaj nu lipsesc nici volanul sport - cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, scaunele multifunctionale, boxele de la Bowers & Wilkins, sinonim cu putere de pana la 1.500 de wati, clientii urmand a descoperi, la nivel de cabina, inclusiv un plafon iluminat cu 100 de LEDuri, potrivit unui comunicat pus la dispozitia presei de specialitate.

Conform materialului mentionat anterior, in paragraful de mai sus, primul BMW XM din istorie beneficiaza de o unitate V8 cu doua turbine si capacitatea de 4.4 litri - condimentata cu un motor electric pentru un total de pana la 653 CP. Prin urmare - cu acceleratia la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un timp deloc neglijabil, tinand cont de greutatea de 2.710 kilograme anuntata la momentul premierei mondiale, de numai 4.3 secunde. Incepand de anul viitor, cel mai exclusivist SUV al bavarezilor va fi disponibil si intr-o versiuni Red Label, varianta in cauza promitand sa isi intampine cumparatorii cu dare de mana alaturi de o herghelie cu 748 de cai putere.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 16 Decembrie 2022