Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte

Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte
Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte.
Distribuie pe Facebook

BMW 230e xDrive Active Tourer

Pe piata din Romania, versiunea BMW 230e xDrive Active Tourer se vinde la preturi incepand de la aproximativ 47.065 de euro - potrivit configuratorului oficial. Dotata cu un sistem de propulsie care combina o unitate de numai 1.5 litri - pe benzina, cu un motor electric, plus o baterie litiu-ion de 14.2 kWh, aceasta promite o putere de 326 CP, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Totodata, din peisaj nu lipseste nici sistemul inteligent de tractiune integrala - astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora urmeaza sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 5.5 secunde. Reteta caracteristica respectivei variante cuprinde inclusiv o viteza de top de 205 km/h, un consum mediu de carburant de circa 0.8 litri la 100 de kilometri, dar si o echipare standard ce se lauda cu faruri cu LED, jante pe 17 inch, instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Range Rover Evoque P300e

In Romania, Range Rover Evoque P300e isi intampina, in aceste zile, cumparatorii la preturi care pornesc de la suma de 62.142 de euro - potrivit configuratorului oficial. Acompaniat de un ansamblu ce mixeaza o motorizare de doar 1.5 litri, pe benzina, cu un propulsor electric si un acumulator litiu-ion de 14.9 kWh, modelul in cauza se lauda cu o putere de 309 CP - conform fisei cu specificatii tehnice.

De asemenea, din meniu nu lipseste nici sistemul inteligent de tractiune integrala - astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 7.2 secunde. Reteta caracteristica masinii insotite - in standard, atat de faruri cu LED, cat si jante pe 18 inch, climatizare automata, cu reglare pe doua zone, a temperaturii, continua cu viteza de top de 190 de kilometri pe ora, pe cand consumul mediu de carburant nu va depasi 1.3 litri la 100 de kilometri.

DS 9 E-TENSE 4X4 360

Pe piata din Romania, varianta DS 9 E-TENSE 4X4 360 isi va intampina cumparatorii dispusi sa plateasca o suma de 85.200 de euro, potrivit configuratorului oficial, un sistem de propulsie care combina o unitate de numai 1.5 litri - pe benzina, cu doua motoare electrice, plus o baterie litiu-ion de 11.9 kWh pentru o putere de 360 CP, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Totodata, din peisaj nu lipseste nici sistemul inteligent de tractiune integrala - astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora urmeaza sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 5.6 secunde. Reteta caracteristica respectivei versiuni cuprinde inclusiv o viteza de top de 250 km/h, un consum mediu de carburant de 1.5 litri la 100 de kilometri si un pachet standard ce se lauda cu faruri Full LED, jante pe 20 de inch, instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Ianuarie 2024