Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi

Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi
  • Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti...
  • ... asta e masina pe care trebuie sa o cumperi
Distribuie pe Facebook

Sub capota, o motorizare cu opt cilindri in V si doua turbine lucreaza alaturi de o transmisie automata cu noua rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 800 de cai si 950 de Newton-Metri.

Prezentata publicului larg inca din primavara anului 2019, mult anticipata generatie cu numarul doi a luxoasei masini oferite sub denumirea de Mercedes GLS se vinde, zilele acestea, in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se regaseste, in premiera absoluta, si o varianta Maybach - acompaniata de un pachet tehnic, estetic si tehnologic imposibil de ignorat.

Disponibila la vanzare si pe piata din Romania, la preturi incepand de la putin peste 188.000 de euro - conform configuratorului oficial, respectiva reteta pare sa fi lasat insa loc si pentru cateva imbunatatiri, specialistii celebrului tuner Brabus profitand de ocazia ivita si lansand pe piata o lunga lista cu modificari exterioare si interioare.

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Botezata simplu - dar sugestiv 800, impresionanta creatie realizata pe arhitectura primului Mercedes-Maybach GLS din istorie se remarca in special prin spoilerele agresiv stilizate si accesorizate cu numeroase componente din fibra de carbon, lista atractiilor principale continuand cu jantele uriase din aliaj, cu diametrul de pana la 24 de inch. Dupa cum anunta comunicatul de presa publicat de curand.

Aceeasi masina de la Brabus se mai poate lauda si cu diferite elemente de culoare gri la nivelul caroseriei in cinci portiere, menite sa faca uitate vechiile ornamente cu finisare cromata din fabrica, in timp ce atmosfera din cabina se anunta a fi extrem de interesanta, datorita tapiteriei din piele portocalie - daca mai trebuia mentionat.

Sub capota, tratamentul 800 se traduce printr-un total de circa 800 de cai si 950 de Newton-Metri pentru motorizarea cu opt cilindri in V si doua turbine, de unde si un timp de 4.5 secunde necesar bifarii sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora. Cu pedala de acceleratie la podea, acul vitezometrului urca - ulterior, pana la o viteza maxima limitata electronic la pragul de 300 de kilometri pe ora.

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Mercedes-Maybach GLS de la Brabus

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (95) Poze Mercedes-Maybach GLS de la Brabus
mai multe