El conduce un TRABANT tunat, de toata frumusetea. Acum nimeni nu mai face glume pe seama lui

El conduce un TRABANT tunat, de toata frumusetea. Acum nimeni nu mai face glume pe seama lui
  • Fabricat in fosta RDG
  • Peste 3 milioane de exemplare
  • Considerat in prezent un obiect de colectie
Distribuie pe Facebook

Trabantul nu este deloc o masina cu pretentii sau care sa atraga privirile. Cu putina imaginatie, insa, "cea mai lunga masina din lume" (sigur stii gluma) poate deveni atractia unui eveniment cu masini tunate.

Celebrul Trabant a luat nastere in 1957, fiind asamblat la uzina unui producator de automobile din fosta Germanie de Est: VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau.

Considerat de foarte multi impatimiti un simbol al Germaniei comuniste, Trabantul era o masina extrem de simpla, cu motor in doi cilindri (in '89 a primit motor de VW Polo cu patru cilindri), tractiune fata si o caroserie confectionata dintr-un material compozit.

Trabant tunat

Nu avea turometru, centuri de siguranta in spate, indicator care sa iti indice nivelul de carburant - de fapt soferul trebuia sa toarne un amestec de benzina si ulei - si de-a lungul timpului au aparut nenumarate glume despre el.

In perioada 1957 - 1991 au fost produse peste 3 milioane de exemplare insa acum sunt, poate, mai putin de 100.000 de unitati pe sosele.

Trabant tunat

Amatorii de masini istorice considera Trabantul un obiect de colectie si sunt foarte multi care l-au restaurat complet sau chiar modificat.

Spre exemplu, Trabantul din imaginile alaturate. Culcat pe burta, cu barele de protectie lucind mai ceva ca si atunci cand a iesit pe portile fabricii, jante albe. Tot ce-i trebuie pentru a fi atractia principala a unui eveniment cu masini tunate.

Trabant tunat

Sursa foto: StanceWorks

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 4 Mai 2020