Hyundai Genesis Coupe by BTR: Cum sa scoti 1000 CP dintr-un motor in 4 cilindri

Hyundai Genesis Coupe by BTR: Cum sa scoti 1000 CP dintr-un motor in 4 cilindri
  • Americanii de la BTR sosesc la SEMA alaturi de un Hyundai Genesis Coupe complet modificat
  • Coupe-ul japonez ascunde acum sub capota un motor de 2.2 litri si promite un total de 1.000 CP
  • Numeroase imbunatatiri au fost operate si la nivelul transmisiei, franelor si suspensiei
Distribuie pe Facebook

Hyundai Genesis Coupe se anunta si in acest an una dintre principalele atractii ale evenimentului SEMA Show, in centrul atentiei urmand a se regasi proiectul americanilor de la BTR, ce ascunde sub capota un total de 1.000 de cai putere.

Cu mai putin de patru saptamani ramase pana la mult-anticipatul sau debut, nici nu-i de mirare ca marile companii de tuning ale planetei au inceput sa anunte surprizele pregatite pentru SEMA Show 2014.

Astazi este randul celor de la Blood Type Racing Inc. - BTR, pe scurt, ce se lauda cu un Hyundai Genesis Coupe la fel de puternic precum un Bugatti Veyron. Diferenta majora dintre cele doua modele o reprezinta insa modul in care au fost obtinuti cei 1.000 CP.

Daca supercarul companiei din Molsheim a avut nevoie pentru aceasta performanta de un motor W16 quad-turbo de 8.0 litri, proiectul specialistilor americani s-a limitat la o unitate mult mai compacta, cu doar patru cilindri in linie si capacitate de 2.0 litri.

Unitate care, ce-i drept, a suferit imbunatatiri radicale, alegandu-se inclusiv cu interne forjate si o crestere a capacitatii cilindrice pana la 2.2 litri. Turbina Precision Turbo 6266 si kitul Nitrous Express proaspat instalate se fac si ele vinovate de atingerea pragului celor 1.000 de cai putere.

Asa cum era de asteptat, numeroase modificari au fost operate si la nivelul transmisiei manuale cu sase rapoarte, suspensia de tip coilover si sistemul de franare Wilwood completand lista cu bunatati tehnice.

In ceea ce priveste aspectul tehnic, noul Hyundai Genesis Coupe by BTR impresioneaza in special prin widebody kit-ul semnat Kei Miura, ce aduce in prim plan un set de aripi mai late cu 40, respectiv 60 milimetri (fata / spate), plus eleron de dimensiuni mai mult decat generoase.

Nu vor trece neobservate, de asemenea, nici prelungirea din dotarea spoilerului fata, spoilerul spate cu difuzor inclus sau jantele forjate pe 19 inch, meniul incheindu-se in cele din urma cu scaunele racing, centurile de tip ham si roll cage-ul custom, ce inlocuieste bancheta din spate, regasite la nivel de interior.

Hyundai Genesis Coupe by BTR

Distribuie pe Facebook
mai multe