I-au dat 473 de CP. Ce poate acum cel mai rapid hot-hatch cu tractiune fata

  • Primul tuning pentru cel mai rapid hot-hatch cu tractiune fata vine de la B&B
  • Germanii au pregatit pana la 473 de cai putere pentru noul Golf GTI Clubsport S
  • Clientii pot opta inclusiv pentru suspensie coiliver sau discuri de franare
Distribuie pe Facebook

Noul Golf GTI Clubsport S, caci el reprezinta subiectul principal al acestui material, a inceput cu dreptul anul 2017.

Iti mai aduci aminte de el? A fost anuntat cu mare tam-tam inca de la inceputul lunii mai, iar de-atunci si pana acum a doborat nu o data, ci de doua ori recordul circuitului de la Nurburgring pentru cel mai rapid hot-hatch cu tractiune fata.

Vorbim, bineinteles, despre modelul Golf GTI Clubsport S de la Volkswagen, care a fost luat recent la modificat de catre specialistii celebrei companii germane de tuning B&B. Cum adica de ce? De ce nu?!

Cine nu si-ar dori sub capota acestuia un total de 473 de cai putere? Dar o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 4.5 secunde? Cat despre viteza maxima de 285 kilometri pe ora, multi ar da in cap pentru o asemenea performanta.

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

Desigur, nu este cazul si in situatia data. Pentru valorile anterior mentionate, germanii de la B&B percep 12.950 de euro. Adica circa o treime din costul unui Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

O suma mare, dar oarecum justificata, daca ne intrebi pe noi, tratamentul la care cel mai rapid hot-hatch cu tractiune fata din istoria Nurburgring-ului a fost supus incluzand admisie, turbina, pompa de benzina, plus injectoare mai eficiente.

Si asta nu e tot. Aceiasi specialisti ai celebrei companii germane de tuning B&B mai propun si un sistem suplimentar de racire a uleiului, disponibil ce-i drept in schimbul altor 1.298 de euro.

Fara alte cateva mii de euro te vor lasa pe tine, proprietarule de Volkswagen Golf GTI Clubsport S, si suspensia KW Variant 3, respectiv discurile de 14.6 inch - care au nevoie de o pereche de jante cu un minimum de 19 inch in dreptul diametrului.

La final, deoarece banii ar putea reprezenta o problema, este bine de precizat ca in oferta germanilor de la B&B se regasesc si pachete care aduc sub capota 'doar' 355, 380 sau 424 de cai putere.

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

VW Golf GTI Clubsport S de la B&B

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze VW Golf GTI Clubsport S de la B&B
mai multe