Japonezii s-au apucat de tunat noua Mazda cu tractiune spate si motoare cu sase cilindri in linie. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum

- Japonezii s-au apucat de tunat noua Mazda cu tractiune spate si motoare cu sase cilindri in linie
- Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
Printre imbunatatirile enumerate de specialistii companiei AutoExe din Tokyo se regasesc, mai mult sau mai putin surprinzator, si o suspensie sport. Plus un sistem de evacuare cu patru tobe de esapament rotunde.
Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sase luni, inca din prima parte a primaverii anului 2022, cea dintai generatie a gamei comercializate de Mazda sub denumirea de CX-60 a revenit de curand - chiar pe parcursul saptamanii trecute, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: impresionanta masina japoneza a primit recent - acum doar cateva zile, o larga varietate de modificari si de upgrade-uri, cu tratamentul ce poarta semnatura designerilor de la AutoExe cuprinzand inclusiv o prelungire proeminenta destinata spoilerului fata.
Seria vestilor mai mult ori mai putin bune, de la persoana la persoana si de la caz la caz, cu o grila restilizata a radiatorului, plus un set de paravanturi, aceiasi specialisti ai companiei cu sediul in Tokyo pregatind, totodata, o pereche de prize false de aer pentru spoilerul spate. Din peisaj nu lipsesc insa, printre altele, nici eleronul pentru plafon, dar nici difuzorul condimentat cu o evacuare cvadrupla - lista principalelor puncte de atractie gazduind si o suspensie sport, cu cativa milimetri mai joasa.
Lansata special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q5, BMW X3 si Mercedes GLC, prima generatie a modelului disponibil sub numele de CX-60 masoara circa 4.745 de milimetri in lungime - in timp ce ampatamentul se invarte in jurul valorii de 2.87 metri. Sub capota, propulsia este asigurata de unitati I6 cu o capacitate de trei litri, pe benzina, si 3.283 de centimetri cubi, pe motorina, ambele cu tehnologie mild-hybrid - o alta optiune pusa la dispozitia clientilor constand intr-un sistem plug-in hybrid, sinonim cu 327 CP.


