Japonezii s-au apucat de tunat noua Mazda cu tractiune spate si motoare cu sase cilindri in linie. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum

Japonezii s-au apucat de tunat noua Mazda cu tractiune spate si motoare cu sase cilindri in linie. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Japonezii s-au apucat de tunat noua Mazda cu tractiune spate si motoare cu sase cilindri in linie
  • Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Printre imbunatatirile enumerate de specialistii companiei AutoExe din Tokyo se regasesc, mai mult sau mai putin surprinzator, si o suspensie sport. Plus un sistem de evacuare cu patru tobe de esapament rotunde.

Mazda CX-60 de la AutoExe

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sase luni, inca din prima parte a primaverii anului 2022, cea dintai generatie a gamei comercializate de Mazda sub denumirea de CX-60 a revenit de curand - chiar pe parcursul saptamanii trecute, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: impresionanta masina japoneza a primit recent - acum doar cateva zile, o larga varietate de modificari si de upgrade-uri, cu tratamentul ce poarta semnatura designerilor de la AutoExe cuprinzand inclusiv o prelungire proeminenta destinata spoilerului fata.

Seria vestilor mai mult ori mai putin bune, de la persoana la persoana si de la caz la caz, cu o grila restilizata a radiatorului, plus un set de paravanturi, aceiasi specialisti ai companiei cu sediul in Tokyo pregatind, totodata, o pereche de prize false de aer pentru spoilerul spate. Din peisaj nu lipsesc insa, printre altele, nici eleronul pentru plafon, dar nici difuzorul condimentat cu o evacuare cvadrupla - lista principalelor puncte de atractie gazduind si o suspensie sport, cu cativa milimetri mai joasa.

Lansata special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q5, BMW X3 si Mercedes GLC, prima generatie a modelului disponibil sub numele de CX-60 masoara circa 4.745 de milimetri in lungime - in timp ce ampatamentul se invarte in jurul valorii de 2.87 metri. Sub capota, propulsia este asigurata de unitati I6 cu o capacitate de trei litri, pe benzina, si 3.283 de centimetri cubi, pe motorina, ambele cu tehnologie mild-hybrid - o alta optiune pusa la dispozitia clientilor constand intr-un sistem plug-in hybrid, sinonim cu 327 CP.

Mazda CX-60 de la AutoExe

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 17 Ianuarie 2023