Masina cu motor de 1.6 litri si 250 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale

Masina cu motor de 1.6 litri si 250 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
  • Masina cu motor de 1.6 litri si 250 CP
  • Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza mai putin de 6.2 secunde

Prezentata publicului larg acum mai bine de-un an, mult anticipata versiune de performanta a masinii comercializate de compania Hyundai sub denumirea i20 stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior, varianta disponibila la vanzare alaturi de litera N se remarca numaidecat prin spoilerele agresiv stilizate si pragurile proeminente, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv un volan si scaune sport - daca mai era cumva nevoie de o astfel de mentiune sau o asemenea precizare.

Lista atractiilor principale continua cu reteta caracteristica departamentului tehnic, acolo unde un motor turbo de 1.6 litri si 204 CP lucreaza alaturi de o cutie manuala in sase rapoarte pentru a rezolva eterna problema a sprintului 0 - 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 6.2 secunde, conform primelor informatii si detalii publicate de producatorul asiatic.

Aceeasi varianta de performanta cunoscuta sub indicativul i20 N se mai poate lauda - de cateva zile bune, si cu un rol principal intr-una dintre noile productii ale industriei tuningului, versiunea sport a masinii de clasa subcompacta de la Hyundai primind si un set de jante pe 18 inch, cu design in cinci spite duble si finisare mata, de la Barracuda. Insotite - pentru un rezultat final cat mai apropiat de perfectiunea ce, teoretic, nu exista, cu arcuri Eibach proiectate sa coboare garda la sol cu 35 de milimetri.

Totodata, din peisaj nu lipsesc nici anvelopele Michelin in dimensiunea 215/40R18, folia dezvoltata special de compania Schwabenfolia sau unitatea de control marca RaceChip, ce creste puterea maxima a motorului de 1.6 litri pana la 250 CP, potrivit primelor informatii si detalii oficiale prezentate publicului larg, daca mai era cumva nevoie de o astfel de mentiune sau o asemenea precizare.

Hyundai i20 N de la RaceChip

Hyundai i20 N de la RaceChip

Hyundai i20 N de la RaceChip

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Hyundai i20 N de la RaceChip
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 21 Februarie 2022