Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
  • Vine in Europa sa se bata cu Clio RS si Polo GTI
  • "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile pornesc de la aproape 25.000 de euro, conform configuratorului oficial.

Anuntata inca de la finalul anului 2020, mult anticipata varianta de performanta a gamei Hyundai i20 nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare - fara gluma sau exagerare, ba dimpotriva. Privita de la exterior spre interior, aceasta se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa nici pragurile laterale proeminente sau jantele pe 18 inch nu vor trece chiar neobservate.

Hyundai i20 N

Hyundai i20 N

De cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale cuprinde inclusiv scaune sport pentru ocupantiilor locurilor fata, seria vestilor bune continuand cu ceasurile de bord digitale si accentele bleu.

Sub capota, dupa cum precizam si anterior, noua versiune pe nume Hyundai i20 N a pregatit un motor turbo de 1.6 litri si 204 CP, cu patru cilindri, oferit exclusiv in compania unei cutii manuale cu sase rapoarte. Un diferential cu alunecare limitata este disponibil in mod optional, printre performantele anuntate numarandu-se si un 0 - 100 de kilometri pe ora intr-un timp de aproximativ 6.2 secunde.

Nota de plata porneste, pe piata din Germania, de la o suma de 24.990 de euro, iar printre dotarile standard se regasesc si pilotul automat cu limitator de viteza, aerul conditionat, display-ul central de opt inch etc.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Hyundai i20 N
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 7 Septembrie 2021