Masina cu motor de 4.0 litri si 707 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale

Masina cu motor de 4.0 litri si 707 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
  • Masina cu motor de 4.0 litri si 707 CP
  • Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze aproximattiv 3.5 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de sase ani, actuala generatie a masinii oferite de Mercedes sub numele de GLC se vinde, zilele acestea, in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se regaseste si o varianta de performanta AMG GLC 63 S Coupe, acompaniata de un motor V8 bi-turbo de 4.0 litri si ~510 CP, pe benzina, daca mai era cumva necesara o asemenea mentiune.

Insotita inclusiv de o transmisie automata cu noua rapoarte si un sistem inteligent de tractiune integrala, impresionanta creatie promite sa rezolve eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de aceleratie la podea, intr-un timp de 3.8 secunde, potrivit companiei producatoare.

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Aceeasi varianta AMG 63 S a primului Mercedes GLC Coupe din intreaga istorie se mai poate lauda, de cateva "clipe", si cu un pachet de performanta proiectat sa creasca puterea motorului V8 bi-turbo de 4.0 litri mentionat si anterior, in randurile de mai sus, pana la 707 CP, evident. Botezat Manhart GLR 700, tratamentul aplicat respectivei versiuni cuprinde atat un nou intercooler, cat si o admisie - realizata din carbon.

Seria vestilor bune continua cu diferite upgrade-uri operate la nivelul sistemului de supraalimentare, impresionanta creatie bucurandu-se, totodata, si de o reducere a garzii la sol cu circa 30 de milimetri - prin modificarea suspensiei pe aer, dar si de un set de imbunatatiri pentru transmisia automata cu noua rapoarte.

Lista atractiilor principale se incheie cu nenumarate schimbari de ordin stilistic, cu primul exemplar din seria Manhart GLR 700, limitata la doar zece unitati, iesind in evidenta numaidecat prin jantele din aliaj cu diametrul de 21 de inch. Finisate intr-o combinatie contrastanta de negru si auriu, asemeni caroseriei cu alura de Coupe si, daca mai era nevoie de o astfel de zicere, interiorului retapitat de la un capat la altul.

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe de la Manhart
mai multe