Nemtii s-au apucat de tunat primul BMW M3 Break din istorie. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum

Nemtii s-au apucat de tunat primul BMW M3 Break din istorie. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Nemtii s-au apucat de tunat primul BMW M3 Break din istorie
  • Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Printre upgrade-urile pregatite de specialistii celebrei companii pe nume AC Schnitzer se regaseste, mai mult ori mai putin surprinzator, si o doza extra de cai putere.

Dezvelit publicului larg in urma cu aproape doi ani si jumatate - inca din prima parte a toamnei lui 2020, actualul M3 se vinde, zilele acestea, in multiple versiuni si configuratii. Printre numeroasele optiuni puse de BMW la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana se regaseste, pentru prima data in istorie, si o varianta disponibila in compania unei caroserii in cinci portiere, primul M3 Touring reprezentand - inutil de precizat, si subiectul materialului nostru.

BMW M3 Touring de la AC Schnitzer

BMW M3 Touring de la AC Schnitzer

Oferit si pe piata din Romania, la preturi incepand de la aproximativ 98.116 euro, respectivul autoturism de inalta performanta a trecut, de curand, prin mainile celor de la AC Schnitzer - care s-au grabit sa condimenteze controversata reteta specifica departamentului exterior cu noi ingrediente din fibra de carbon ori culoare neagra, precum prelungirea proeminenta a spoilerului fata, ornamentele subtile destinate capotei motorului in sase cilindri, cu o capacitate de trei litri, si aripilor laterale, sau difuzorul spate masiv.

La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, tratamentul mentionat, de altfel, si anterior se traduce printr-un volan redesenat - clientii primului M3 Touring din istoria BMW avand posibilitatea de a opta, printre altele, si pentru o pereche de padele restilizate. Din peisaj nu lipseste - totodata, nici setul de pedale realizate din aluminiu, lista cu optiuni continuand cu un capac diferit pentru rotita caracteristica sistemului de infotainment botezat iDrive.

Intr-un final, nemtii de la AC Schnitzer au mai pregatit si noi jante din aliaj, de 20 de inch, si o suspensie mai joasa cu circa 20 - 25 de milimetri, lista atractiilor principale culminand cu plusul de pana la 100 CP, sinonim cu un total de 610 cai putere - care are ca secret adaugarea unei unitati de control aditionale; din nefericire, nu exista, dimpotriva, niciun fel de informatie cu privire la evolutia celor 3.6 secunde, pentru proba 0 - 100 de kilometri pe ora, ale modelului standard, de fabrica, viteza de top fiind un alt detaliu necunoscut.

BMW M3 Touring de la AC Schnitzer

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze BMW M3 Touring de la AC Schnitzer
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 9 Februarie 2023