Perfectiune pentru circuit: Opel GT cu motor de Corvette si frane de Porsche

Perfectiune pentru circuit: Opel GT cu motor de Corvette si frane de Porsche
  • Cea mai noua creatie a germanilor de la Madchen and Motoren are la baza un Opel GT
  • Impresionantul proiect de tuning ascunde sub capota un V8 de 6.2 litri si 530 de CP
  • Greutatea roadster-ului din Russelsheim a fost redusa pana la 1.150 de kilograme
Distribuie pe Facebook

Cei 240 de cai putere ai propulsorului turbo de doi litri, sistemul de tractiune spate oferit in echiparea standard si greutatea ceva mai mica de 1.350 de kilograme au transformat modelul GT intr-unul dintre cele mai distractive automobile din istoria Opel. O distractie ce avea sa fie dusa la un cu totul alt nivel de catre specialistii Madchen & Motoren, care au ales sa celebreze cei zece ani de existenta si excelenta alaturi de roadster-ul constructorului din Russelsheim.

Opel GT by Madchen and MotorenOpel GT by Madchen and Motoren

BMW M3 CSL, Mercedes C63 AMG Black Series si chiar Renault Megane RS sau SEAT Leon Cupra. Exista numeroase automobile capabile sa ofere performante deosebite pe circuit, insa putine dintre acestea vor reusi sa se ridice la nivelul celei mai noi creatii a specialistilor Madchen & Motoren, care are la baza un exemplar Opel GT.

Motivele pentru care facem o astfel de afirmatie sunt lesne de inteles. Spre deosebire de versiunea standard, impresionantul proiect al companiei germane de tuning gazduieste in compartimentul motor o unitate aspirata cu opt cilindri in V si capacitate de 6.2 litri, de provenienta Chevrolet Corvette. Tot de la un Chevrolet Corvette provine si transmisia manuala cu sase rapoarte, lista cu bunatati de ordin tehnic si / sau mecanic continuand cu suspensia KW Competition si sistemul de franare preluat direct de la un alt mare maestru al circuitului: Porsche 911 GT3 RS.

In ceea ce priveste aspectul exterior, majoritatea privirilor vor fi indreptate catre profilul lateral al roadster-ului din Russelsheim, acolo unde aripile fata si spate au fost latite cu undeva in jurul a opt centimetri.

Opel GT by Madchen and Motoren

Drept urmare, faptul ca jantele forjate pe 18 inci - marca si modelul ATS GT-Racing - vin la pachet impreuna cu anvelope de 295 / 30 nu ar trebui surprinda pe nici unul dintre noi

Intr-un final, noul Opel GT de la Madchen & Motoren se mai poate "lauda" si cu un interior... lipsa, majoritatea elementelor prezente aici fiind indepartate pentru a mai salva cateva kilograme. Si daca tot veni vorba de acest subiect, atunci tinem sa precizam in mod expres ca cei 530 de cai putere prezenti la datorie au acum de pus in miscare numai 1.150 de kilograme. Calculezi tu raportul putere / masa rezultat in urma acestei transformari radicale?

Nu de alta, dar noi suntem ocupati cu mentionarea modificarilor ramase, precum kitul aerodinamic restilizat, hard top-ul special realizat, cele patru tips-uri ale sistemului de evacuare montate central si, nu in ultimul rand, scaunele Recaro Pro Racer si roll cage-ul aprobat FIA ce-i confera acestui exemplar al roadster-ului din Russelsheim o savoare cu totul si cu totul aparte - care, cel mai probabil, se datoreaza si ceasurilor de bord digitale, insertiilor de alcantara, respectiv sistemului de control al tractiunii ce poarta semnatura inginerilor Racelogic.

Opel GT by Madchen and MotorenOpel GT by Madchen and Motoren

Opel GT by Madchen and Motoren

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Opel GT by Madchen and Motoren
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 3 Iunie 2014