Poate ca editia din acest an a celui mai mare salon de tuning al planetei a ajuns la sfarsit, insa nebunia creata in jurul evenimentului SEMA Show 2014 continua cu un nou episod. Un episod special, dedicat tuturor iubitorilor de masini japoneze complet modificate.
Flaps-uri dintre cele mai proeminente, aripi latite cu cateva zeci bune de milimetri, plus un difuzor remarcabil din fibra de carbon si eleron spate de dimensiuni mai mult decat generoase.
Continuam cu jantele custom incaltate cu anvelope Nitto, folia stralucitoare de culoare albastra si sistemul de supraalimentare atasat propulsorului V6 montat central, iar concluzia este cat se poate de clara: cu greu gasesti un NSX mai impresionant ca acesta.
Preferi tehnologia de ultima ora in detrimentul celei clasice? Sa stii ca nu este nici un fel de problema. Printre adeptii supercarului modern se numara si americanii de la Vossen, care au gazduit in propriul stand unul dintre putinele Lexus-uri LFA (Nurburgring Edition) modificate - chiar daca prin modificari nu ne referim decat la o simpla pereche de jante din aliaj.
Cu imbunatatiri ceva mai serioase ne intalnim in cazul de fata, unde lista cu atractii principale include un kit aerodinamic subtil, jante din aliaj cu design in zece spite si, nu in ultimul rand, o interesanta nuanta de verde mat.
Asta pe langa suspensia mai joasa cu cateva zeci de milimetri si sistemul de evacuare din titan, care completeaza perfect atat meniul vizual, cat si cei 477 de cai putere ai motorului V8 de cinci litri.
Fascinatia sau, mai bine zis, obsesia pentru curentul "Race car for street" continua cu Nissan-ul GT-R intalnit in cadrul standului celor de la Motul.
Dezvoltat pe parcursul ultimilor doua ani de specialistii Bulletproof Automotive, proiectul cu pricina impresioneaza prin infinitele elemente de caroserie (si nu numai) realizate din fibra de carbon, respectiv interiorul imbracat aproape in totalitate in alcantara.
De o atentie exemplara acordata detaliilor ne lovim si atunci cand aruncam o privire in compartimentul motor, admisia realizata din titan ducandu-ne cu gandul mai degraba la o opera artistica decat la o componenta mecanica.
Te-ai intrebat vreodata cum ar arata un Subaru Impreza WRX STI... modificat special pentru a concura in DTM impotriva trio-ului german format din Audi RS5, BMW M4 si Mercedes C-Coupe AMG?
Ei bine, creatia americanilor de la AeroFlow Dynamics nu difera foarte mult de raspunsul pe care il cautai. Cu toate ca acele extensii aplicate aripilor laterale ar putea fi prea mult chiar si pentru lumea sporturilor cu motor...
Chiar daca japonezii de la Subaru si Toyota refuza sa-i ofere modelului BRZ/GT86 o versiune supraalimentata, marile companii de tuning ale planetei nu inceteaza din a da frau liber imaginatiei si a pregati tot felul de bunatati pentru coupe-ul din Tara Soarelui Rasare.
Cea mai interesanta propunere poarta semnatura specialistilor Raw Heart si vine la pachet alaturi de un kit aerodinamic din fibra de carbon, jante SSR Professor TF-1 in doua culori si... un compresor mecanic Vortech.
Credit Foto: SpeedHunters
Publicat în categoria: Masini Tunate
DATA PUBLICĂRII: 11 Noiembrie 2014