Un BMW Z4 cu motor de M550d si piese de M3, de la AC Schnitzer

  • AC Schnitzer prezinta oficial noul proiect ACZ4 5.0d
  • Sub capota regasim un 3.0 triturbodiesel de 430 CP si 840 Nm
  • Costul modificarilor se ridica la suma de 114.000 euro
Distribuie pe Facebook

Cel mai nou proiect de tuning semnat AC Schnitzer combina stilul si agresivitatea unui Z4 cu propulsia caracteristica BMW-ului M550d. Rezultatul final este condimentat cu diferentialul de M3 E92 si servit alaturi de o transmisie in opt rapoarte.

Chiar daca au trecut ceva mai bine de sase ani de la prima sa aparitie in public, actualul Z4 ramane in continuare una dintre alegerile preferate ale companiilor de tuning. Au demonstrat-o de-a lungul timpului atat americanii, cat si europenii sau asiaticii.

Spre deosebire insa de tratamentele anterioare, cel mai nou program de imbunatatire destinat roadster-ului BMW nu este disponibil publicului larg. Nu de alta, dar doritorii ar fi nevoiti sa scoata din buzunar o suma ce se invarte in jurul valorii de 114.000 de euro.

AC Schnitzer ACZ4 5.0d

AC Schnitzer ACZ4 5.0d

Explicatia? Vezi tu, poate ca exemplarul luat la modificat de specialistii AC Schnitzer are la baza un banal Z4 sDrive 23i, insa propulsia este asigurata acum de impresionantul triturbodiesel de trei litri ce echipeaza si modelele M550d, X5 sau X6 M50d.

Unitatea cu sase cilindri in linie nu a scapat insa neatinsa, celebra companie germana de tuning operand toate schimbarile necesare pentru a se asigura ca roadster-ul BMW va dispune acum de un total de 430 cai putere si 840 Newton-Metri.

Drept urmare, aparitia in peisaj a unei transmisii automate cu opt rapoarte si padele pentru schimbarea treptelor de viteza nu ar trebui sa reprezinte chiar o surpriza majora. Ba din contra: acelasi lucru ar trebui sa fie valabil si pentru diferentialul preluat de la M3 E92.

Intr-un final, noul AC Schnitzer ACZ4 5.0d se mai poate lauda si cu numeroase elemente exterioare, plus interioare realizate din materiale ultra usoare - inclusiv fibra de carbon, ineditul proiect opriindu-se astfel la numai 1.469 de kilograme.

Asadar, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza acum in doar 4.5 secunde, pe cand viteza maxima este de 300 km/h. Mai mult de-atat, lista cu performante mai include, de asemenea, si un timp record la Sachsenring pentru masinile diesel: 1:37.22 minute.

AC Schnitzer ACZ4 5.0d

AC Schnitzer ACZ4 5.0d

AC Schnitzer ACZ4 5.0d

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze AC Schnitzer ACZ4 5.0d
mai multe