Vei uita de orice Porsche nou dupa ce-l vei vedea pe acesta. Este facut la comanda si costa 250.000 de dolari

Vei uita de orice Porsche nou dupa ce-l vei vedea pe acesta. Este facut la comanda si costa 250.000 de dolari
  • Este facut la comanda
  • Va fi replicat in 10 exemplare
  • Clientii pot alege din 2 verisuni, Touring sau Lightweight
Distribuie pe Facebook

Un expert in modele Porsche a creat o editie limitata bazata pe un 911 clasic. Aceasta a fost botezata Le Mans Classic Clubsport iar productia va fi una extrem de limitata, la doar 10 exemplare.

Cel mai recent model sport al nemtilor de la Porsche este incredibilul 911 GT3 RS. Acesta este propulsat de un motor Boxer de 4.0 litri, capabil de 520 de cai putere si 470 Nm cuplu, si are un pret de pornire de 195.137 de euro pe piata din Germania.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Chiar si la aceasta suma, deloc accesibila, risti sa te mai intalnesti cu vreo cateva exemplare prin trafic in viitorul nu foarte indepartat. Insa daca esti dispus sa platesti putin peste 210.000 de euro (sau 250.000 de dolari, cu alte cuvinte) poti pune mana pe un 911 Le Mans Classic Clubsport, exact ca si cel din imaginile alaturate.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Proiectul a fost creat de Paul Stephens, un expert in modelele Porsche, iar productia va fi una extrem de limitata: vor exista numai 10 exemplare in toata lumea, iar viitorii proprietari le vor primi la cursa Le Mans Classic din 2020.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Pentru a dezvolta acest 911 Le Mans Classic Clubsport, Stephens impreuna cu organizatorii cursei (Peter Auto) amintite mai sus, au luat un sasiu clasic de 911, pe care l-au adus mai apoi la specificatiile unei versiuni Clubsport.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Clientii pot opta pentru doua variante: Touring, cu confort sporit, si Lightweight, adica o versiune care pune mai mult accentul pe performante si nu pe confortul pasagerilor. Asta inseamna inainte de toate mai multe elemente de caroserie foarte usoare, care duc masa la doar 970 de kilograme, fata de cele 1.075 ale versiunii Touring.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Plafonul, spoilerele, capota motorului, oglinzile, toate sunt confectionate din materiale compozite. Masina nu are deloc material insonorizant pentru habitaclu, geamurile spate sunt din plastic, nu are inchidere centralizata, lipseste cu desavarsire torpedoul iar in interior nu exista decat un singur parasolar.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Fie ca optezi pentru un 911 Le Mans Classic Clubsport Touring sau Lightweight, primesti aceeasi unitate Boxer, racita cu aer, de 3.4 litri capabila de 300 de cai putere. Si aici regasim cateva imbunatatiri moderne, cum ar fi un sistem de injectie ITB, ECU programabil, ax cu came de RS, vilbrochen usurat sau biele mai usoare. Cutia de viteze este una manuala Getrag G50.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Atentia la detalii este impresionanta, indiferent daca vorbim de exterior sau de interior. In habitaclu, totul este personalizat si imbracat in materiale de cea mai buna calitate. Exemplarul din imagini are scaune de piele si material textil, covorase verzi si ceasuri de bord unice.

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Porsche 911 Le Mans Classic Clubsport
mai multe