Povestea BMW-ului care a inventat farurile cu Angel Eyes

Povestea BMW-ului care a inventat farurile cu Angel Eyes
  • Cea de-a patra generatie a modelului BMW Seria 5 a fost lansata pe piata in 1995
  • Automobilul german promitea numeroase imbunatatiri comparativ cu predecesorul sau
  • Bavarezul E39 este masina care a inventat conceptul de faruri cu Angel Eyes
Distribuie pe Facebook

Opreste-te din tot ce faci si arunca o privire asupra urmatorului material video. Astfel vei afla intreaga poveste a celebrului BMW Seria 5 E39, automobilul care a inventat farurile cu Angel Eyes.

Serialul prin intermediul caruia compania BMW ne arata evolutia in timp a modelului Seria 5 continua astazi cu un nou episod, in lumina reflectoarelor intrand de-aceasta data generatia E39.

A patra la numar, aceasta a fost lansata pe piata la mijlocul anilor '90 si dispune de multiple imbunatatiri comparativ cu modelul anterior - cunoscut sub numele de cod E34 si prezentat AICI.

Pentru inceput, exteriorul denota un plus de sportivitate si eleganta, modificarile operate de designerii BMW la nivelul caroseriei permitandu-i generatiei Seria 5 E39 sa fie inclusiv mai aerodinamica.

Vestile bune continua la interior, acolo unde pasagerii se bucura de mai mult spatiu ca oricand. Nu lipsesc din meniu, de asemenea, nici dotarile noi, precum volanul multifunctional sau... telefonul.

Numarul sistemelor de siguranta prezente la datorie a crescut si el, o alta caracteristica aparte a automobilului bavarez constand in sasiul realizat integral din aluminiu - pe atunci o premiera pentru masinile de volum.

Si de-aceasta data gama de motorizari cuprindea optiuni cu patru, sase sau chiar opt cilindri, clientii putand opta pentru puteri maxime cuprinse intre 115 CP si 400 CP, daca punem la socoleala si versiunea M5.

Circa cinci ani mai tarziu de la introducerea originalului, modelul BMW Seria 5 E39 primeste un binemeritat facelift, care marcheaza debutul faimoaselor faruri cu angel eyes. Tot din acel moment, cumparatorii au la dispozitie si un sistem de infotainment cu ecran color.

Interesant, nu-i asa? Ei bine, iata cat de mult a evoluat modelul bavarez de-a lungul timpului, noul BMW Seria 5 propunand, de exemplu, o constructie realizata din aluminiu, otel si magneziu pentru un plus de rigiditate, respectiv minus de greutate, sau chiar o versiune non-M capabila sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in nici mai mult, nici mai putin de patru secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 27 Ianuarie 2017