Ce se intampla daca folosim uleiuri de competitie la masini obisnuite cu care mergem zi de zi?

Ce se intampla daca folosim uleiuri de competitie la masini obisnuite cu care mergem zi de zi?
  • Temperatura de functionare nu permite folosirea uleiurilor de curse
  • Trebuie sa respectam cerintele producatorului auto
  • Exista uleiuri speciale pentru masini cu uzura la motor
Distribuie pe Facebook

Nu sunt putini cei care tind sa bage in motoarele masinilor obisnuite uleiuri performante, crezand ca astfel protejeaza mai bine motorul. Dar nu mereu este cea mai buna varianta sa folosim lubrifianti care au fost ganditi pentru competitie...

Specialistii de la YACCO ne spun ce se intampla daca folosim uleiuri speciale pentru curse intr-o masina obisnuita, de zi cu zi. In principiu, oricine poate folosi aceste produse la orice aplicatie. De preferat insa este sa fie folosite pentru competitii sau stil de conducere sportiv, nu cand circulam normal prin oras sau la drum intins. De ce?

Pe langa faptul ca uleiurile de curse, precum gama YACCO Galaxie sunt mai scumpe decat celelalte, s-ar putea sa avem si surprize: motorul nu merge turat, asa cum se intampla la curse, iar uleiul GALAXIE 10W60, care este mai vascos, nu are pompabilitate foarte buna, si nu ajunge cand trebuie pe piese. Mai mult, la competitii se alearga doar cu motorul incalzit bine, pentru temperaturi mari a fost gandit un ulei performant, asa ca daca noi vom circula cu motorul rece in oras, s-ar putea sa nu beneficieze de cea mai buna ungere.

In general, uleiurile de competitie, este bine sa fie folosite in competitie, iar pentru restul de utilizari ale vehiculului sa folosim uleiul recomandat de constructor, respectand Gradul SAE si normele impuse.

Uleiuri YACCO Racing

Un alt mit este ca un ulei mai subtire este de calitate mai buna decat unul mai gros, cum ar fi un 0W30 decat 5W40. Putem afirma cu certitudine ca YACCO nu are uleiuri mai bune calitativ si uleiuri mai slabe calitativ. Toate uleiurile YACCO sunt concepute sa satisfaca norme si cerinte formulate de constructori in caietele de sarcini.

Ce ar zice, de exemplu, posesorul unui BMW recent cu o anumita motorizare, la care constructorul cere un ulei Mineral, cu grade SAE 10W40? Ar avea curajul sa puna in locul acestui ulei un ulei 0w30 doar pentru a-si satisface orgoliul? La motocicletele Harley Davidson, o anumita motorizare cere ulei mineral 20W50. Ar pune cineva MVX RACE 10W60?

Concluzia este una simpla: nu are rost sa folosim uleiuri extrem de scumpe si performante, pe masini obisnuite, sperand ca astfel vor fi mai bine protejate, deoarece s-ar putea sa facem mai mult rau. YACCO recomanda ca sa utilizam strict ceea ce spune producatorul, luand in calcul si uzura motorului.

YACCO este fabricant de uleiuri inca din 1920 si are o vasta experienta. Fabrica din Normandia produce uleiuri pentru toate tipurile de automobile: varf de gama (GAMA LUBE), GAMA PREMIUM si GAMA VX.

De exemplu: uleiul VX 300 15W50, ulei semisintetic aditivat cu magneziu. Foarte eficace in cazul motoarelor care prezintă jocuri importante sau cu tendinţa de a pierde ulei. Magneziul face ca piesele sa alunece, impiedicand frecarea si formarea de depuneri, imbunatatind randamentul motorului. Ulei excelent daca este folosit conform destinatiei pentru care a fost creat. Dar nu va putea fi folosit pentru masini cu injectie directa.

Uleiuri YACCO Racing

Foarte important este ca la alegerea uleiului potrivit sa tinem cont de toate criteriile constructorului. Daca de exemplu, tinem cont doar de gradul SAE recomandat si nu si de norma, s-ar putea sa avem de-a face cu doua uleiuri cu acelesi grad SAE, dar cu un comportament cu totul diferit. De exemplu un 5W30 sa se comporte ca un ulei 5W40.

Un constructor poate recomanda cateva uleiuri alternative, de la cel mai scump la cel mai ieftin. Aici este loc pentru preferinta fiecaruia, daca doreste o perioada de schimb mai scurta sau una mai lunga.

Problema pare complicata, dar exista solutii: exista planuri de ungere pe tipuri de vehicule si trebuie profitat de faptul ca reprezentantii YACCO va pot recomanda in orice moment lubrifiantii potriviti pentru autoturismul dumneavoastra.

Intalnirea cu fanii, cu profesionistii din domeniul automobilului, cu ocazia participarii la CNVC cu echipa Yacco Racing Team, este un prilej de a impartasi idei, cunostinte si pasiuni comune, lucru vital pentru dezvoltarea marcii.

Asociind performanta, fiabilitatea uleiurilor YACCO cu maiestria pilotilor, scopul nostru comun este de a oferi spectacol pentru numerosii fani comuni ai uleiurilor YACCO si ai echipei Yacco Racing Team, de a anima profesionistii automobilului pentru ca schimbul de idei sa fie cat mai util si productiv.

YACCO ofera pietei din Romania produse de calitate. Prin sponsorizarea de echipe sportive din Romania, YACCO ROMANIA continua in acest fel traditia de valori YACCO legata de performanta.

Yacco ofera pilotilor produse de calitate, ofera imagine, ajutor in domeniul logistic, financiar. Acestea sunt lucruri pe care pilotii le asteapta de la un sponsor, stiut fiind faptul ca sportul cu automobilul costa un anumit pret.

Magazin: Soseaua Mihai Bravu, Nr. 473, Bucuresti
Telefon: 0722 320 725; 0723 602 922;
Magazin online pe www.yacco-lub.ro

Uleiuri YACCO Racing

Uleiuri YACCO Racing

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Uleiuri YACCO Racing
mai multe