BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii au publicat acum noi poze cu primul M3 Touring din istorie

BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii au publicat acum noi poze cu primul M3 Touring din istorie
  • BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota
  • Bavarezii au publicat acum noi poze cu primul M3 Touring din istorie
Distribuie pe Facebook

Asteptat sa debuteze chiar pe parcursul acestui an, respectivul model ar trebui sa reprezinte compromisul perfect intre performanta si utilitate.

Prezentat publicului larg inca de la inceputul toamnei lui 2020, alaturi de noul M4 Coupe, actualul BMW M3 se vinde - la momentul de fata, in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor nu se regaseste insa si o varianta cu o caroserie in cinci portiere.

Un astfel de model va sosi - ce este drept, in urmatoarea perioada de timp, oficialii producatorului bavarez publicand recent, cu doar cateva zile in urma, doua imagini proaspete ce surprind un prototip al primului M3 Touring din istoria companiei.

Fotografiat complet camuflat, respectivul BMW ar trebui sa beneficieze - la exterior, si de o pereche de spoilere agresiv stilizate. Dar si de praguri proeminente, un set de jante de dimensiuni generoase, capota bombata a motorului, evacuare cu patru tobe de esapament si eleron pentru plafon.

La interior - de cealalta parte a portierelor, primul M3 Touring din istoria marcii bavareze este asteptat alaturi de scaune cu suport lateral marit, logo-uri iluminate si tetiere incorporate, volan cu design in trei spite, accente de carbon s.a.m.d.

Din punct de vedere tehnic, respectivul BMW nu ramane decat un mister - singura cunoscuta constand in tipul motorizarii. Un benzinar cu sase cilindri, doua turbine si o capacitate de trei litri, disponibil numai intr-o formula cu 510 cai, conform unor zvonuri si speculatii neconfirmate oficial.

Meniul va fi completat de o transmisie automata cu opt rapoarte - si convertizor de cuplu, ce va livra intreaga putere ambelor punti, cu ajutorul tractiunii integrale M xDrive., astfel ca proba 0 - 100 de kilometri pe ora va dura sub 4.0 secunde.

View this post on Instagram

A post shared by BMW M GmbH (@bmwm)

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Poze si Filme spion DATA PUBLICĂRII: 1 Februarie 2022