Cea mai ieftina masina pe care Volkswagen o vinde in Romania a primit un facelift major. Versiunea sport, surprinsa complet necamuflata pe strazile Europei

Cea mai ieftina masina pe care Volkswagen o vinde in Romania a primit un facelift major. Versiunea sport, surprinsa complet necamuflata pe strazile Europei
  • Cea mai ieftina masina pe care Volkswagen o vinde in Romania a primit un facelift major
  • Versiunea sport, surprinsa complet necamuflata pe strazile Europei
Distribuie pe Facebook

Sub capota, o motorizare turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de doi litri urmeaza sa puna la dispozitia persoanei de la volan cel putin 200 de cai putere.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de doua luni, chiar in penultima saptamana a lui aprilie, mult anticipata versiune imbunatatita a gamei cunoscute sub denumirea de Polo va primi curand - pana la finalul anului curent, si o varianta de inalta performanta GTI. Surprinsa zilele acestea in teste, pe strazile Europei, fara niciun fel de camuflaj la nivel de caroserie, noua masina se remarca in special prin prizele supradimensionate de aer de la nivelul spoilerului fata.

Celebra dunga de culoare rosie caracteristica grilei radiatorului, prelungirile subtile destinate pragurilor laterale, dar si evacuarea dubla din dotarea spoilerului spate, la randul lui redesenat pentru o doza extra de agresivitate, completeaza, alaturi de jantele din aliaj de dimensiuni generoase, plus eleronul proeminent pentru plafon, meniul de la exterior.

De cealalta parte a portierelor, lista ingrediente care compun viitoarea reteta de la interior nu reprezinta decat un mare mister si o necunoscuta de proportii. Ce este drept, se asteapta ca printre bunatatile puse la dispozitia clientilor sa se regaseasca si un volan sport, in trei spite, cu parte inferioara plata, o tapiterie cu design special pentru scaunele fata si bancheta spate, instrumente de bord cu un aspect revizuit si, de ce nu, ornamente diferite de cele de pe versiunea standard.

Anuntata recent, viitoarea varianta de performanta Volkswagen Polo GTI isi va intampina cumparatorii, sub capota, alaturi de o motorizare turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de doi litri, pe benzina, insa nu exista, momentan, niciun fel de informatie sau detaliu oficial cu privire la valoarea din dreptul puterii maxime si sprintul 0 - 100 kilometri pe ora.

Volkswagen Polo GTI Facelift - Poze spion

Volkswagen Polo GTI Facelift - Poze spion

Volkswagen Polo GTI Facelift - Poze spion

Sursa Foto: Auto Express

Distribuie pe Facebook
mai multe