A testat, in sfarsit, masina cu tractiune spate pe care Audi o construieste la fabrica Volkswagen. "Uita-te la acesti tamburi!"

A testat, in sfarsit, masina cu tractiune spate pe care Audi o construieste la fabrica Volkswagen. "Uita-te la acesti tamburi!"
  • A testat, in sfarsit, masina cu tractiune spate pe care Audi o construieste la fabrica Volkswagen
  • "Uita-te la acesti tamburi!"
  • Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 45.000 de euro, conform configuratorului oficial
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 45.000 de euro, conform configuratorului oficial.

Prezentata publicului chiar larg la jumatatea primaverii acestui an, masina cu tractiune spate pe care compania Audi o construieste la fabrica Volkswagen nu mai reprezinta niciun mister pentru nimeni. Disponibila la vanzare in doua versiuni de caroserie, inclusiv intr-o varianta cu alura de Coupe, gama comercializata de marca din Ingolstadt sub denumirea de Q4 E-Tron se remarca numaidecat prin grila falsa, supradimensionata, de la nivelul partii frontale.

Asamblata pe aceeasi arhitectura MEB precum ID.3 si ID.4, printre altele, electrica proiectata pentru a concura cu Tesla Model Y a mai pregatit, la exterior, si un set de aripi laterale proeminente, plus blocuri optice cu tehnologie LED, unite in partea din spate cu o banda iluminata.

De cealalta parte a portierelor, la interior, masina cunoscuta sub numele de Audi Q4 E-Tron propune o reteta care cuprinde si instrumente de bord digitale, volan cu forma hexagonala si comenzi tactile, consola centrala plutitoare etc. Din peisaj nu lipsesc, de asemenea, nici tapitera din piele naturala sau materiale reciclate, dupa cum prefera fiecare client in parte, afisajul pe parbriz cu realitate augmentata sau, asa cum precizam si anterior, airbag-ul central.

Sub capota, concurentul gamei Tesla Model Y este disponibil la vanzare fie alaturi de un singur motor, cu intreaga putere livrata exclusiv puntii spate, fie in compania unui set format din doua motoare, cu intreaga putere livrata ambelor punti, printr-un sistem de tractiune integrala.

Distribuie pe Facebook
mai multe