A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Mercedes. Nemtii nu ofera decat motorizari in patru cilindri, de 2.0 litri

A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Mercedes. Nemtii nu ofera decat motorizari in patru cilindri, de 2.0 litri
  • A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Mercedes
  • Nemtii nu ofera decat motorizari in patru cilindri, de 2.0 litri
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la circa 58.300 de euro. Conform configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an - inca din prima parte a verii trecute, cel mai recent Mercedes GLC din istorie stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Caracterizat de o lungime de aproximativ 4.716 milimetri - potrivit primelor informatii si detalii puse la dispozitia presei, respectivul model german se remarca, la exterior, in special prin formele extrem de atragatoare ale caroseriei cu cinci portiere, insa nici farurile capabile sa proiecteze diferite simboluri pe sosea ori jantele supradimensionate din aliaj, cu diametrul de maxim 20 de inch, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate.

In cabina - departe de privirile insistente ale curiosilor, spectaculosul autoturism de clasa medie al constructorului cu sediul in Stuttgart mizeaza pe doua display-uri de dimensiuni generoase, unul de 11.9", altul cu o diagonala de circa 12.3 inch, pentru afisarea tuturor elementelor vitale, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv un sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii. Din peisaj nu lipsesc - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic, nici scaunele multifunctionale, cu reglare electrica, plus functii de memorare a pozitiei, incalzire, ventilatie, masaj, instalatia audio de 710W, marca Burmester, etc.

Oferit si pe piata din Romania, in schimbul unei sume minime de 58.300 de euro, cel mai recent GLC din istorie isi intampina cumparatorii in nenumarate versiuni si configuratii - fiecare optiune disponibila fiind insa acompaniata de un agregat I4 cu o capacitate de 2.0 litri. In functie si de varianta bifata, propulsorul termic - fie el pe benzina, fie diesel, lucreaza alaturi de un motor electric, ca parte a unui ansamblu mild sau plug-in hybrid, fisa tehnica a respectivului automobil culminand cu un 400 e 4Matic de aproximativ 381 de cai putere, proiectat special pentru a parcurge 100 de kilometri 0.5 - 0.6 litri de carburant.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 21 Februarie 2023