A testat, in sfarsit, noul BMW Seria 7. "Materialele se simt, per total, mai scumpe decat intr-un Mercedes S-Class"

A testat, in sfarsit, noul BMW Seria 7. "Materialele se simt, per total,  mai scumpe decat intr-un Mercedes S-Class"
  • A testat, in sfarsit, noul BMW Seria 7
  • "Materialele se simt, per total, mai scumpe decat intr-un Mercedes S-Class"
Distribuie pe Facebook

Cea mai recenta generatie a legendarei limuzine bavareze se vinde - pe piata din Romania, la preturi incepand de la peste 100.000 de euro.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de 180 de zile - inca de la sfarsitul primaverii acestui an, noul BMW Seria 7 stie, cu siguranta, cum sa se faca remarcat. Privit de la exterior, principalul rival al celebrului Mercedes S-Class iese numaidecat in evidenta prin grila masiva a radicatorului - flancata de o pereche de faruri duble, insa nici jantele din aliaj cu diametrul de pana la 22 de inch sau stopurile extrem de subtiri nu vor trece complet neobservate; ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi ori exagera cu nimic.

Disponibila si pe piata din Romania - in schimbul unei sume minime de 107.457 de euro, cea de-a saptea generatie a luxosului vehicul din oferta bavarezilor isi va mai intampina cumparatorii cu dare de mana, in standard sau optional, si alaturi de un display curbat masiv, impartit in doua zone de lucru diferite, lista elementelor de atractie cuprinzand inclusiv un ecran cu o diagonala uriasa, de 31.3 inch, instalat la nivelul plafonului, o instalatie audio compusa din 36 de difuzoare, cu 1.965 W, de la Bowers & Wilkins, dar si un set de detalii din lana casmir.

Meniul specific noului BMW Seria 7 continua cu o gama de motorizari extrem de variata, printre optiunile puse la dispozitia clientilor regasindu-se, mai mult ori mai putin surprinzator, si o versiune i7 caracterizata de doua motoare electrice, plus o putere maxima de 544 de cai. Acelasi concurent al actualului Mercedes S-Class vine si in doua variante PHEV - ambele animate de un benzinar cu sase cilindri, de trei litri, cat si intr-o configuratie MHEV, livrata impreuna cu un diesel I6 cu o capacitate de 2.993 de centimetri cubi.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 18 Noiembrie 2022