A testat, in sfarsit, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne: "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne: "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 38.800 de euro, conform configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sase luni, la inceputul toamnei anului 2020, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne imprumuta forma si caracteristicile unui SUV cu propulsie suta la suta electrica. Construita pe platforma MEB a Grupului Volkswagen, care gazduieste inclusiv proaspat lansatul Audi Q4 E-Tron, noua gama comercializata sub denumirea de Enyaq iV se vinde, de cateva saptamani, si pe piata din Romania.

Oferita in schimbul unei sume minime de 38.820 de euro, respectiva masina a pregatit, in configuratia de baza, un motor cu 180 de cai si 310 Nm, acompaniat de o baterie cu capacitatea bruta de 62 kWh.

Prin urmare, cea mai accesibila versiune a gamei prezentate de Skoda sub numele de Enyaq iV promite sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 8.7 secunde, o viteza maxima de 160 km/h completand fisa cu specificatii de ordin tehnic. Alaturi de autonomia mai mare de 390 de kilometri si timpul de incarcare, de la 10 la 80%, care variaza intre 34 si 39 de minute atunci cand (re)alimentarea se face la o statie de tip DC 100 kW, promit cehii.

Varianta mentionata anterior nu este singura optiune pusa la dispozitia clientilor din Romania, persoanele interesate de respectiva masina avand la dispozitie si o configuratie cu un motor de 204 cai putere.

Insotita de o nota de plata care porneste de la 45.124 de euro, formula cu pricina cuprinde inclusiv o baterie cu capacitatea bruta de 82 kWh. Valoarea din dreptul cuplului maxim ramane neschimbata, la 310 Nm, insa actualul varf al gamei Skoda Enyaq iV este capabil sa sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 8.5 secunde si, din nou, pana la o viteza maxima de 160 km/h, cu autonomia mai mare de 500 de kilometri completand lista atractiilor principale.

Distribuie pe Facebook
mai multe