A testat, in sfarsit, primul BMW electric din gama M Performance. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, primul BMW electric din gama M Performance. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, primul BMW electric din gama M Performance
  • "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Noul model este disponibil - deja, la vanzare si pe piata din Romania, la preturi incepand de la 65.986 de euro.

Prezentat publicului larg inca de la jumatatea anului 2021, primul BMW electric din gama M Performance stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Comercializat sub denumirea de i4 M50, mult anticipatul model se remarca numaidecat prin grila supradimensionata de la nivelul partii frontale - ce are ca sursa (de inspiratie) noul Seria 4 Coupe.

BMW i4 M50

Acelasi automobil echipat cu doua motoare - proiectate pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 544 de cai putere, si un sistem de tractiune integrala mai dispune si de spoilere fata / spate agresiv stilizate, plus o linie alungita a plafonului, a la Seria 4 Gran Coupe, daca mai trebuia precizat.

La interior - in schimb, primul BMW electric din gama M Performance se remarca - in special, prin setul de doua display-uri (curbate) imprumutat de la noul iX. Oferit sub denumirea de i4 M50, mult anticipatul model dipune si de instrumente digitale de bord, de un sistem de infotainment de ultima generatie si instalatie audio de la Harman Kardon.

Intr-un final, acelasi automobil a mai pregatit si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora demn de logo-urile de la nivelul caroseriei - 3.9 secunde, insa, cu pedala de acceleratie blocata la podea, acul vitezometrului nu va depasi o viteza maxima de 225 de kilometri pe ora, spre dezamagirea clientilor.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze BMW i4 M50
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 14 Octombrie 2021