Este sfarsitul unei ere. Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

Este sfarsitul unei ere. Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • Este sfarsitul unei ere
  • Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea de ales intre un I4 turbo si un V6 echipat cu un compresor mecanic - conform marcii britanice.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape un an, inca de la inceputul verii lui 2021, primul Emira din istoria companiei Lotus si - in acelasi timp, ultimul model cu motor pe benzina al producatorului detinut, actualmente, de Grupul Geely stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Asamblata pe o platforma din aluminiu, respectiva sportiva a constructorului din Norfolk, Marea Britanie iese numaidecat in evidenta, la nivelul departamentului exterior, prin design-ul inspirat de mega electrica Evija - pe cand meniul de la interior se remarca mai ales prin tehnologiile oferite - precum scaune cu reglare electrica, instrumente de bord digitale, lumini ambientale, ecran central cu diagonala de 10.25 inch s.a.m.d.

De asemenea, din peisaj nu lipsesc - mai mult ori mai putin surprinzator, nici Apple CarPlay, Android Auto, franarea autonoma de urgenta, pilotul automat adaptiv sau senzorii de parcare, airbagurile de tip cortina, instalatia audio de la KEF, iluminarea ambientala, asistentul pentru mentinerea benzii de rulare, blocurile optice cu LED, camera pentru marsarier, climatizarea cu reglare automata.

Asa cum precizam si anterior, la momentul premierei mondiale, noul Emira isi va intampina cumparatorii alaturi de doua motoare extrem de diferite - marea batalie urmand a se da intre un I4 turbo de 2.0 litri si undeva in jurul a 360 de cai putere - de provenienta Mercedes-AMG, si un V6 de 3.5 litri, cu compresor mecanic si 400 de cai putere - de provenienta Toyota. Livrarea respectivelor valori catre roti se va face fie doar prin intermediul unei transmisii automate in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, dupa cum este cazul primei versiuni, fie cu ajutorul unei cutii manuale in sase trepte sau - optional, unei transmisii automate cu acelasi numar de rapoarte - dupa cum este cazul celei de-a doua variante.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 23 Iunie 2022