Mercedes S-Class nu mai este limuzina suprema. Masina companiei din Stuttgart a pierdut fara drept de apel in fata noului BMW Seria 7

Mercedes S-Class nu mai este limuzina suprema. Masina companiei din Stuttgart a pierdut fara drept de apel in fata noului BMW Seria 7
  • Mercedes S-Class nu mai este limuzina suprema
  • Masina companiei din Stuttgart a pierdut fara drept de apel in fata noului BMW Seria 7
Distribuie pe Facebook

Pe ultima treapta a podiumului s-a pozitionat Audi A8 - automobil aflat la sfarsitul carierei.

Dezvelit intregii planete acum mai bine de trei ani, inca de la inceputul toamnei lui 2020, cel mai recent Mercedes S-Class din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Oferit si pe piata din Romania, la preturi care pornesc, in aceste zile, de la aproximativ 112.500 de euro, potrivit configuratorului local, respectivul autoturism se poate lauda, la nivelul departamentului exterior, cu faruri capabile sa proiecteze diferite animatii pe asfalt, in timp ce meniul de la interior se remarca in special prin display-ul central cu diagonala de 12.8 inch.

Meniul caracteristic modelului cu pricina continua, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, cu manere retractabile ale portierelor Soft Close, o suspensie extrem de avansata, pe aer, instrumente de bord digitale, cu mod de afisare 3D, sistem de navigatie cu realitate augmentata, instalatie audio 4D - marca Burmester, scaune reglabile electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, plus o gama variata de motorizari, cu sase, opt sau 12 cilindri in echipare, mai mult ori mai putin surprinzator, dar este oare indeajuns pentru a castiga duelul cu noul BMW Seria 7?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 16 Octombrie 2023