ASTA e momentul pe care il asteptam cu totii. TEST comparativ cu noul Golf GTI si primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW

ASTA e momentul pe care il asteptam cu totii. TEST comparativ cu noul Golf GTI si primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW
  • ASTA e momentul pe care il asteptam cu totii
  • TEST comparativ cu noul Golf GTI si primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW
Distribuie pe Facebook

Volkswagen Golf GTI sa BMW 128ti? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video.

Prezentat publicului larg acum mai bine de 12 luni - inca din primele saptamani ale anului anterior, cel mai recent Volkswagen Golf GTI se vinde zilele acestea, daca vine vorba cumva despre piata auto din Romania, la preturi incepand de la 32.833 de euro. Suma in schimbul careia clientul se alege inclusiv cu o motorizare turbo, pe benzina, de doi litri si 245 de cai putere.

Meniul specific hot-hatch-ului din Wolfsburg continua cu o transmisie automata in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, si un sistem de tractiune fata, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza 6.3 secunde. Potrivit primelor informatii si detalii publicate de oficialii companiei producatoare.

Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor nume precum Ford Focus ST ori Renault Megane RS, cel mai recent Volkswagen Golf GTI are de infruntat - mai nou, si un BMW. Vorbim, evident, despre primul 128ti din istorie, a carui nota de plata de 43.138 de euro cuprinde si o motorizare turbo, pe benzina, de doi litri si 265 de cai putere, daca mai trebuia precizat.

Pachetul caracteristic hot-hatch-ului din Munchen continua cu o cutie automata in opt rapoarte, cu convertizor de cuplu, si un sistem de tractiune fata, aceeasi fisa cu specificatii de ordin tehnic gazduind si o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6.1 secunde. Conform datelor publicate anterior.

Distribuie pe Facebook
mai multe