Sefii de la Hyundai rad, cel mai probabil, in hohote. Noua Elantra N a batut, la liniute, un Subaru WRX

Sefii de la Hyundai rad, cel mai probabil, in hohote. Noua Elantra N a batut, la liniute, un Subaru WRX
  • Sefii de la Hyundai rad, cel mai probabil, in hohote
  • Noua Elantra N a batut, la liniute, un Subaru WRX
Distribuie pe Facebook

Un Hyundai Elantra mai rapid decat un Subaru WRX? Nu este niciun fel de gluma sau exagerare!

Prezentata publicului larg acum mai bine de jumatate de an, prima varianta de performanta a gamei comercializate de compania Hyundai sub numele de Elantra stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Acompaniata de un motor turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de doi litri, ce livreaza rotilor de pe puntea fata 276 de cai si 391 de Newton-Metri, potrivit marcii sud-coreene, versiunea botezata Elantra N se anunta un cosmar pentru Volkswagen Jetta GLI sau Subaru WRX.

Si daca tot veni vorba despre Subaru WRX, celebra masina a producatorului din Japonia a primit recent, zilele acestea, o noua generatie. Ce combina un propulsor 2.4 turbo de 271 de cai si 349 de Newton-Metri cu un sistem de tractiune integrala, daca mai trebuia cumva precizat.

Drept urmare, o intalnire directa intre cele doua berline cu preturi de vanzare si, de asemenea, dimensiuni oarecum similare era inevitabila, americanii de la Edmunds preluand initiativa si oferindu-ne probabil primele doua liniute cu Hyundai Elantra N si Subaru WRX. Liniute diferite insa de cele standard, formatul din cazul de fata obligand respectivele sedanuri sa franeze brusc la capatul distantei de 402 metri si sa faca o intoarcere rapida, sprintand ulterior pentru a reveni la linia de start.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 29 Martie 2022