CNADNR ia primele masuri in cazul bordurilor “criminale” de pe DN1

CNADNR ia primele masuri in cazul bordurilor “criminale” de pe DN1
  • CNADNR pregateste inlocuirea bordurilor care despart cele doua sensuri de pe DN1
  • Procedurile de comandare a unor parapeti rigizi din beton au fost deja demarate
  • Acestia urmeaza a fi montati pe 5 km de drum national, pe sectorul Pasaj Baneasa - Pasaj Otopeni
Distribuie pe Facebook

La nici 24 de ore de la teribilul accident ce a avut loc pe podul paralel cu mall-ul Baneasa Shopping City, CNADNR a demarat formalitatile necesare inlocuirii bordurilor care despart cele doua sensuri de mers ale unei bune parti din DN1.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A a semnat in luna Aprilie 2016 Acordul-cadru de furnizare avand ca obiect “Achizitia si transportul parapetelor rigide prefabricate din beton” aferente drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea companiei.

Dintr-un comunicat de presa emis sambata, la numai o zi dupa nefericitul accident petrecut vineri in zona Baneasa in care o persoana a decedat, in timp ce alte doua, printre care si o fetita, au fost ranite, reiese faptul ca in baza contractului mai sus mentionat, CNADNR a inceput procedurile de comandare a parapetilor rigizi din beton.

Acestia urmeaza a fi montati pe 5 km de drum national, si anume DN1, sectorul Pasaj Baneasa - Pasaj Otopeni, peste Centura Bucuresti.

Sa fie oare un semn ca CNADNR “recunoaste” intr-un fel ca celebrele borduri nu sunt cea mai buna solutie atunci cand vine vorba de separarea sensurilor de circulatie si protejarea participantilor la traficul rutier?

Din pacate, in Romania, suntem deja obisnuiti ca o autoritate a statului sa ia masuri doar dupa un incident nefericit, dar cand vine vorba despre vieti omenesti, nu ar trebui sa se aplice vorba noastra populara “mai bine mai tarziu decat niciodata.”

Distribuie pe Facebook
mai multe