Este inceputul unei noi ere. Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un sistem cu doua motoare livreaza persoanei prezente la volan un total de 408 ori chiar 517 cai putere.

Dezvelit publicului larg cu mai bine de patru saptamani si jumatate in urma - inca de la inceputul lunii noiembrie, primul autoturism cu propulsie electrica oferit de Volvo pe o platforma dedicata stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pe parcursul anului 2023, sub denumirea de EX90, noul automobil se va remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei cu cinci portiere - lista atractiilor principale culminand cu lungimea de peste cinci metri.

Reteta specifica departamentului exterior continua, printre altele, cu un set de aripi proeminente - sculptate atent, si o pereche de stopuri cu adevarat unice, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv un display central cu diagonala de 14.5 inch. De asemenea - odata ajunsi in cabina, cumparatorii SUVului mentionat anterior vor putea experimenta si o instalatie audio de la Bowers & Wilkins, cu tehnologie Dolby Atmos, plus difuzoare montate la nivelul tetierelor, instrumente de bord digitale, o conexiune 5G, sistem de infotainment de la Google.

Acelasi produs lansat special pentru a concura impotriva unor nume precum Mercedes EQS SUV se mai poate lauda - intr-un final, si cu doua motoare electrice, solutia in cauza traducandu-se printr-un total de 408 sau 517 cai putere. O baterie cu o capacitate de 111 kWh - sinonima cu o autonomie de pana la 600 de kilometri, un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 5.9, respectiv mai putin de 5.0 secunde, o suspensie pe aer si discuri de franare de 400 de milimetri completeaza fisa cu specificatii tehnice.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Decembrie 2022