Noua masina de lux de la Hyundai a debutat oficial. E diferita de tot ce vand sud-coreenii acum. Cum arata in realitate

Noua masina de lux de la Hyundai a debutat oficial. E diferita de tot ce vand sud-coreenii acum. Cum arata in realitate
  • Noua masina de lux de la Hyundai a debutat oficial
  • E diferita de tot ce vand sud-coreenii acum
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Peste Ocean - pe piata din SUA, preturile de lista pornesc de la suma de 58.890 de dolari.

Anuntata in urma cu aproape un an, la sfarsitul verii trecute, cea dintai generatie a masinii oferite de compania Genesis sub denumirea (de) GV60 stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Conceputa pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model Y, aceasta se remarca numaidecat prin blocurile optice duble, insa nici grila supradimensionata de la nivelul partii frontale ori aripile laterale proeminente nu vor trece neobservate.

Meniul specific departamentului exterior continua cu manerele retractabile (ale portierelor), cu jantele din aliaj de pana la 21 de inch, design-ul unic al montantilor spate si eleronul proeminent amplasat in partea de jos a lunetei, pe cand interiorul isi va intampina clientii alaturi de un display masiv - impartit in doua zone de lucru diferite si utilizat pentru afisarea tuturor detaliilor vitale, de volan incalzit si scaune cu functie de ventilatie.

Odata ajunsi in cabina, cumparatorii vor descoperi si o tapiterie din piele fina - de tip Nappa, un plafon imbracat in microfibra, cusaturi sub forma de carouri si sfera de cristal, cu rol dublu: de decor/selector de viteze, potrivit primelor informatii date publicitatii. Climatizarea cu reglare automata si comenzi tactile, afisajul pe parbriz si o instalatie audio de inalta fidelitate - dezvoltata de Bang & Olufsen, completeaza lista atractiilor principale.

Sub capota, persoanele dornice sa detina o astfel de masina vor avea la dispozitie - presupunand ca vine vorba despre situatia de peste Ocean, din SUA, doua optiuni, ambele disponibile alaturi de cate doua motoare electrice si tractiune integrala, cu versiunea de baza Advanced dispunand de 314 CP, iar varianta de top Performance bucurandu-se de o herghelie compusa, in mod normal, din 429 CP, respectiv 483 CP in Boost Mode.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 1 Iulie 2022