Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor

Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor
Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor.
Distribuie pe Facebook

BMW i5

Prezentata publicului larg in urma cu aproape un an - inca de la sfarsitul primaverii trecute, cea de-a opta generatie a legendarului BMW Seria 5 se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de bavarezi la dispozitia cumparatorilor se regaseste - pentru prima data in istorie, si un model cu propulsie complet electrica, noul BMW i5, caci despre el este vorba, fiind disponibil, la randul sau, in trei variante diferite.

Lista cu optiuni debuteaza, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu o aroma eDrive40 acompaniata de numai o singura unitate - cu 340 de cai putere in echipare; urmeaza o savoare xDrive40 cu doua motoare si 394 CP in dotare, in timp ce varful de gama M60 xDrive ofera o herghelie cu 601 cai putere pentru un sprint 0 - 100 km/h, cu acceleratia la podea, in doar 3.8 secunde. O baterie litiu-ion de 81.2 kWh completeaza - intotdeauna, fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Ferrari Purosangue

Dezvelit intregii planete acum mai bine de-un an si jumate - inca din ultima parte a lui 2022, primul SUV din istoria companiei italiene Ferrari stie, cu siguranta, cum sa iasa impresioneze. Insotit de o motorizare cu 12 cilindri in V si capacitatea de 6.496 de centimetri cubi - aspirata natural, spectaculosul model nu are nevoie decat de 3.3 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora.

Acelasi incredibil Purosangue se mai poate lauda - totodata, atat cu un 0 - 200 km/h in 10.6 secunde, cat si cu o viteza de top de peste 310 kilometri pe ora. Din meniu nu lipsesc insa - printre altele, nici blocurile optice duble, elementele exterioare din fibra de carbon, portierele cu deschidere in sens invers, detalii interioare din piele, scaunele fata si spate individuale, displayul pentru pasagerul din dreapta soferului, instalatia de climatizare cu reglare automata sau sistemul audio Burmester.

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Introdusa cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de-un an, inca de la sfarsitul toamnei lui 2022, prima generatie a modelului Mercedes-AMG C 63 S E Performance a reusit sa starneasca nenumarate controverse - cele mai multe critici indreptandu-se catre compartimentul motor. Acolo unde emblematicul V8 bi-turbo de 4.0 litri a fost inlocuit cu un mai putin dorit propulsor turbo in patru cilindri - cu capacitatea de 1.991 de centimetri cubi, si o unitate electrica.

Prin urmare, greutatea autoturismului de dimensiuni medii a crescut pana la 2.165 de kilograme, solutia respectiva traducandu-se - ce este drept, si printr-un total de 680 CP. De pe lista cu caracteristici de ordin tehnic nu lipseste, de aceasta data, nici tractiunea integrala inteligenta - cu distributie variabila a cuplului, astfel ca sprintul de la 0 la 100 km/h isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, in 3.4 secunde, cu automobilul german oferind si o viteza de top de 280 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 4 Martie 2024