Hai cu motorul diesel! Trei masini noi care nu ofera nicio versiune pe motorina, insa ar trebui sa o faca

Hai cu motorul diesel! Trei masini noi care nu ofera nicio versiune pe motorina, insa ar trebui sa o faca
Hai cu optiunea aia diesel! Trei masini noi care nu ofera nici macar o singura varianta pe motorina, dar ar trebui sa o faca neaparat.
Trimite unui prieten

Dacia Jogger

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de doi ani, inca de la sfarsitul lui 2021, prima Dacia Jogger din istorie isi intampina cumparatorii, zilele acestea, in trei versiuni diferite de motorizare, insa niciuna dintre aceste variante nu ofera, extrem de surprinzator, un propulsor diesel.

Asa se face ca persoanele care planuiesc sa achizitioneze un exemplar al break-ului cu alura de crossover si pana la sapte locuri din gama constructorului de la Mioveni au la dispozitie numai doua optiuni: fie sa se reorienteze catre un alt automobil, fie sa se multumeasca cu optiunile disponibile.

Si daca tot veni vorba despre acest subiect, printre versiunile de motorizare oferite de Jogger a reusit sa isi faca loc, in premiera absoluta pentru Dacia, si un propulsor HEV, varianta Hybrid 140 mixand o unitate aspirata natural, de 1.6 litri, pe benzina, cu un motor electric pentru 140 CP.

Fisa cu specificatii tehnice a respectivei optiuni continua cu o baterie litiu-ion de 1.2 kWh si o cutie automata multimodala, la care se adauga un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 9.8 secunde, o viteza de top de circa 167 km/h, plus un consum mediu de 4.7 - 4.8 litri la 100 de kilometri.

Volkswagen T-Cross

Lansat pe piata acum mai bine de 17 saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui iulie, noul T-Cross Facelift este, mai mult sau mai putin surprinzator, cel mai accesibil SUV oferit de Volkswagen, zilele acestea, in Romania.

Respectivul model este, de asemenea, si unul dintre autoturismele care au incheiat promovarea propulsoarelor diesel, clientii care sperau la o astfel de versiune avand sa descopere o gama de motorizari formata doar din variante pe benzina.

Altfel spus, marea batalie se va da intre o unitate de 999 de centimetri cubi, oferita alaturi de 95 ori 115 cai putere, si un motor de 1.5 litri, cu 150 de cai putere pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h deloc neglijabila, in 8.4 secunde.

Honda Civic

Anuntata cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de un an, inca din 2022, actuala Honda Civic ofera intr-un segment extrem de aglomerat, din toate punctele de vedere, o singura versiune de motorizare.

Este vorba, mai exact, despre o varianta e:HEV care combina un propulsor de 1.993 de centimetri cubi, aspirat natural, pe benzina, cu doua unitati electrice pentru 184 CP, anunta oficialii constructoruluiu japonez.

Drept urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 7.8 - 8.1 secunde, in functie de echiparea selectata.

Reteta caracteristica respectivei masini de clasa compacta continua atat cu o viteza de top de 180 de kilometri pe ora, cat si cu un consum mediu de circa 4.7 - 5.0 litri la 100 de kilometri, in functie, din nou, de nivelul de dotare ales.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 11 Decembrie 2023