Masina de care lumea a uitat ca mai exista. Volkswagen lanseaza o versiune mult imbunatatita. Cum arata in realitate

Masina de care lumea a uitat ca mai exista. Volkswagen lanseaza o versiune mult imbunatatita. Cum arata in realitate
  • Masina de care lumea a uitat ca mai exista
  • Volkswagen lanseaza o versiune mult imbunatatita
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Disponibila deja spre comanda - la preturi incepand de la putin peste 31.800 de euro, noua varianta a pregatit nenumarate upgrade-uri. Atat la nivelul estetic, cat si din punct de vedere tehnologic.

Prezentata publicului larg inca de la sfarsitul anului 2019, prima generatie a masinii cunoscute sub denumirea de Volkswagen T-Roc Cabriolet a primit de curand - chiar zilele acestea, un facelift major. Anuntata in urma cu aproape doua saptamani - la finalul lunii noiembrie, versiunea (mult) imbunatatita a neobisnuitei decapotabile comercializate de constructorul cu sediul in Wolfsburg se remarca numaidecat prin partea frontala complet redesenata, ce dispune inclusiv de blocuri optice unite cu o banda de LED-uri.

Reteta caracteristica departamentului exterior cuprinde - totodata, si unele nuante proaspete pentru caroseria cu doar doua portiere si plafon retractabil din material textil, cateva modificari fiind operate si la nivelul partii posterioare, dar si gamei de jante din aliaj. Potrivit comunicatului de presa publicat anterior.

Oferita la preturi incepand de la putin peste 31.800 de euro - dupa cum precizam si la momentul lansarii oficiale, noua varianta a masinii pe nume T-Roc Cabriolet isi va intampina clientii si cumparatorii, anunta conducerea marcii Volkswagen, si alaturi de cateva upgrade-uri interioare. Precum volanul multifunctional cu design in trei spite, display-ul tactil destinat sistemului de infotainment ori comenzile climatizarii cu reglare automata, potrivit primelor informatii si detalii oficiale puse la dispozitia publicului larg.

Sub capota, marea batalie se va da intre un motor turbo cu trei cilindri in linie si o capacitate de 999 centimetri cubi, de 110 CP - si o unitate 1.5 TSI cu patru pistoane, ce dezvolta undeva in jurul a 150 de cai. Livrarea valorilor maxime se face exclusiv catre rotile de pe puntea fata, printr-o cutie manuala sau DSG.

Versiunea Cabriolet a masinii botezate Volkswagen T-Roc nu este (singura) varianta ce a primit - recent, un facelift major. Dimpotriva: cu un tratament similar se poate lauda - de asemenea, si reteta de baza, dar si aroma destinata devoratorilor de performanta R, capabila sa sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de aproximativ 4.9 secunde si pana la o viteza de top limitata electronic la pragul de 250 de kilometri pe ora, datorita motorizarii de 300 CP, evident.

Distribuie pe Facebook
mai multe