Testul suprem al noului Focus RS. Cat de rapid e hot-hatch-ul pe Nurburgring
- Noul Ford Focus RS a dat recent buzna la Nurburgring
- Hot-hatch-ul american a reusit un 8:06 minute
- La volan s-a aflat jurnalistul german Christian Gebhardt
Ajuns recent pe mainile jurnalistului german Christian Gebhardt, noul Ford Focus RS ne arata in cele din urma si ce poate face pe circuitul de la Nurburgring.
Ca cea de-a treia generatie a modelului Ford Focus RS are nevoie de doar 4.7 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h, ei bine... nu mai reprezinta niciun secret pentru nimeni.
Situatia se repeta in cazul vitezei maxime, intreaga planeta stiind deja la acest moment ca hot-hatch-ul american continua sa accelereze pana la atingerea celor 266 de kilometri pe ora.
Asadar, singura necunoscuta privind noul Ford Focus RS consta in timpul necesar parcurgerii unui tur la Nurburgring. Necunoscuta care, incepand de astazi, o putem trece la categoria mistere deslusite.
Fara niciun fel de alta introducere ori prezentare, cea de-a treia generatie a celebrului hot-hatch-ului american a reusit sa rezolve aceasta provocare intr-un timp de opt minute si sase secunde.
La volanul respectivului exemplar al noului Ford Focus RS s-a aflat jurnalistul german Christian Gebhardt, care a avut de strunit 350 de cai putere 'storsi' dintr-un motor turbo de 2.3 litri.
Dupa cum precizam si la momentul lansarii oficiale, cea de-a treia generatie a celebrului hot-hatch-ului american dispune inclusiv de o manuala cu sase rapoarte, respectiv tractiune integrala cu vectorizare a cuplului.
Toate aceste elemente sunt disponibile in Romania la un pret de 37.000 de euro, clientii noului Ford Focus RS primind in schimbul sumei de bani cu pricina si alte bunatati.
Vorbim, mai exact, despre faruri bi-xenon, jante din aliaj pe 19 inch, scaune sport imbracate partial in piele, climatizare automata cu reglare pe doua zone, radio CD Sony cu ecran tactil si noua difuzoare etc.
Revenind acum la performanta generatiei cu numarul trei a hot-hatch-ului american la Nurburgring, nu putem pune capat acestui material pana nu facem urmatoarea precizarea: este cu aproximativ 20 de secunde mai slaba decat reusita celei mai rapide compacte cu tractiune fata, in speta modelul Volkswagen Golf GTI Clubsport S.
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €