Testul suprem al noului Focus RS. Cat de rapid e hot-hatch-ul pe Nurburgring

Testul suprem al noului Focus RS. Cat de rapid e hot-hatch-ul pe Nurburgring
  • Noul Ford Focus RS a dat recent buzna la Nurburgring
  • Hot-hatch-ul american a reusit un 8:06 minute
  • La volan s-a aflat jurnalistul german Christian Gebhardt
Distribuie pe Facebook

Ajuns recent pe mainile jurnalistului german Christian Gebhardt, noul Ford Focus RS ne arata in cele din urma si ce poate face pe circuitul de la Nurburgring.

Ca cea de-a treia generatie a modelului Ford Focus RS are nevoie de doar 4.7 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h, ei bine... nu mai reprezinta niciun secret pentru nimeni.

Situatia se repeta in cazul vitezei maxime, intreaga planeta stiind deja la acest moment ca hot-hatch-ul american continua sa accelereze pana la atingerea celor 266 de kilometri pe ora.

Asadar, singura necunoscuta privind noul Ford Focus RS consta in timpul necesar parcurgerii unui tur la Nurburgring. Necunoscuta care, incepand de astazi, o putem trece la categoria mistere deslusite.

Fara niciun fel de alta introducere ori prezentare, cea de-a treia generatie a celebrului hot-hatch-ului american a reusit sa rezolve aceasta provocare intr-un timp de opt minute si sase secunde.

La volanul respectivului exemplar al noului Ford Focus RS s-a aflat jurnalistul german Christian Gebhardt, care a avut de strunit 350 de cai putere 'storsi' dintr-un motor turbo de 2.3 litri.

Dupa cum precizam si la momentul lansarii oficiale, cea de-a treia generatie a celebrului hot-hatch-ului american dispune inclusiv de o manuala cu sase rapoarte, respectiv tractiune integrala cu vectorizare a cuplului.

Toate aceste elemente sunt disponibile in Romania la un pret de 37.000 de euro, clientii noului Ford Focus RS primind in schimbul sumei de bani cu pricina si alte bunatati.

Vorbim, mai exact, despre faruri bi-xenon, jante din aliaj pe 19 inch, scaune sport imbracate partial in piele, climatizare automata cu reglare pe doua zone, radio CD Sony cu ecran tactil si noua difuzoare etc.

Revenind acum la performanta generatiei cu numarul trei a hot-hatch-ului american la Nurburgring, nu putem pune capat acestui material pana nu facem urmatoarea precizarea: este cu aproximativ 20 de secunde mai slaba decat reusita celei mai rapide compacte cu tractiune fata, in speta modelul Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Geneva 2015: Ford Focus RS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Geneva 2015: Ford Focus RS
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 12 Decembrie 2016