BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea. Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004. Noua generatie, fotografiata pentru prima oara in Romania!

BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea. Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004. Noua generatie, fotografiata pentru prima oara in Romania!
  • BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea
  • Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004
  • Noua generatie, fotografiata pentru prima oara in Romania!
Distribuie pe Facebook

Acompaniata de un motor cu sase cilindri in linie, plus doua turbine, de 550 CP si 650 Nm, impresionanta sportiva in doua portiere necesita doar 3.7 secunde pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora.

Introdus cu mare fast si tam-tam acum mai bine de doi ani, inca de la inceputul toamnei lui 2020, cel mai recent M4 Coupe de la BMW si-a intampinat cumparatorii - de-a lungul carierei, in nenumarate savori si configuratii. Printre multiplele optiuni pe care nemtii le-au oferit - de-a lungul timpului, clientilor a reusit cumva sa isi faca loc, dupa o indelungata absenta, si un model CSL.

Surprinsa, de curand, in Romania, spectaculoasa masina cu doua portiere ascunde sub capota un propulsor I6 cu tehnologie M TwinPower Turbo si capacitatea de trei litri - ce livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 550 de cai putere si 650 de Newton-Metri, indeajuns pentru o acceleratie 0-100 km/h in numai 3.7 secunde, un motiv suficient de bun pentru ca de la orizont sa nu lipseasca nici diferentialul activ M, suspensia M adaptiva, insotita de amortizoare controlate electronic, discurile de franare carbon-ceramice.

BMW M4 CSL

BMW M4 CSL

BMW M4 CSL

Comercializat intr-un numar redus de exemplare - la preturi care porneau de la suma de 165.200 de euro, acelasi BMW M4 CSL se mai putea lauda si cu un pachet aerodinamic restilizat, prelungirea proeminenta atasata spoilerului fata deschizand lista atractiilor exterioare. O lista ce cuprindea inclusiv un difuzor posterior imens - condimentat cu o evacuare cvadrupla, dar si...

... o pereche de praguri laterale sculptate atent, un set de jante din aliaj usor, de 19 inch pe puntea fata si 20" pe cea spate, multiple elemente contrastante, de culoare rosie - detaliilor mentionate anterior alaturandu-li-se la interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, accente din Alcantara, insertii din piele Merino, ornamente din fibra de carbon, instrumente de bord digitale, cu display de 12.3 inch in dotare, sistem multimedia echipat cu ecran de 10.25", o instalatie audio de inalta fidelitate, afisaj pe parbriz.

Unul dintre cele mai rare si - totodata, performante BMWuri oferite vreodata, modelul M4 CSL pluseaza cu scaune fata din fibra de carbon, locul banchetei spate fiind luat de doua compartimente de depozitare a castilor. Drept urmare, greutatea masinii in doua portiere a scazut - dupa cum precizam, de asemenea, si anterior, la momentul premierei mondiale, pana la 1.625 de kilograme.

BMW M4 CSL in Romania

Sursa Foto: Autogespot

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (141) Poze BMW M4 CSL
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 3 Noiembrie 2023