Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, primul Corvette cu motor central din istorie

Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, primul Corvette cu motor central din istorie
  • Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, primul Corvette cu motor central din istorie
  • Noul model vine, cel putin pe piata din SUA, cu un pret care porneste de la doar 59.995 de dolari
Distribuie pe Facebook

Noul model vine, cel putin pe piata din SUA, cu un pret care porneste de la doar 59.995 de dolari.

Asteptat cu sufletul la gura vreme de aproximativ cinci decenii, primul Corvette cu motor central din istorie a debutat, oficial, pe parcursul anului 2019. Alaturi de o unitate aspirata cu opt cilindri in V si, deloc surprinzator, capacitatea de 6.2 litri.

Disponibil la vanzare, cel putin peste Ocean, pe piata din SUA, la preturi incepand de la 59.995 de dolari, noul model vine cu 490 de cai livrati exclusiv puntii spate de o cutie DCT cu opt rapoarte.

Chevrolet Corvette C8

Chevrolet Corvette C8

Pentru un plus de putere, primul Corvette cu motor central din istorie a pregatit clientilor un pachet Z51 Performance. Sinonim atat cu un total de 495 CP, cat si cu o acceleratie de la 0 la 96 de kilometri pe ora intr-un timp mai mic de trei secunde.

Noul model, disponibil la vanzare, cel putin pe piata din SUA, la preturi incepand de la doar 59.995 de dolari, se mai poate lauda si cu o echipare standard extrem de bogata, spre deliciul fanilor.

In cazul in care vine insa vorba despre design, parerile sunt impartite. Influentat de discutiile contradictorii de pe internet, celebrul Chip Foose s-a apucat de modificat aspectul primului Corvette cu motor central din istorie dupa propria viziune.

Rezultatul final, ce imprumuta unele elemente si detalii de la vechiul model, poate fi admirat in urmatorul material video, inclusiv in fazele de conceptie, de dinaintea deznodamantului, evident.

Ulterior, amatorii schitelor semnate de designeri cu greutate sunt invitati sa lase in urma primul Corvette cu motor central din istorie si sa se concentreze, de ce nu, asupra reinterpretarii celebrului Chip Foose a noului BMW M3. Si grilei sale.

Distribuie pe Facebook
mai multe