Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, grila noilor BMW M3 si M4

Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, grila noilor BMW M3 si M4
  • Chip Foose crede ca asa ar fi trebuit sa arate, de fapt, grila noilor BMW M3 si M4
  • Faimosul designer american are o problema si cu designul partii din spate a caroseriei
  • Frank Stephenson
Distribuie pe Facebook

Faimosul designer american are o problema si cu modul in care bavarezii au desenat partea din spate a caroseriei.

Celebrul designer american Chip Foose se alatura multimii nemultumite de modul in care designerii companiei BMW au ales sa deseneze partea frontala a noilor M3 Sedan si M4 Coupe. Printre personalitatile aflate in tabara celor ce s-au declarat complet surprinsi, si nu in sensul pozitiv al cuvantului, de abordarea bavarezilor la nivelul partii frontale se numara inclusiv Frank Stephenson, omul insarcinat cu gandirea si conceptul formelor primului X5 din istorie, printre multe altele.

Dupa cum precizam si anterior, acelasi duo de performanta cu pana la 510 cai putere sub capota si, de anul viitor, tractiune integrala in mod optional, a reusit sa porneasca o competitie si intre marile case de tuning ale planetei, specialistii de la Prior Design venind deja nu cu una, nici cu doua, ci cu pana la trei propuneri diferite pentru rezolvarea problemei respective.

BMW M4 Coupe de la Prior Design

BMW M4 Coupe de la Prior Design

BMW M4 Coupe de la Prior Design

Reamintim, la final, cea mai noua generatie a duoului de performanta format din BMW M3 Sedan si M4 Coupe gazduieste in compartimentul motor un benzinar cu sase cilindri in linie si doua turbine, de 480 sau 510 CP. Versiunea de baza este disponibila si in compania unei cutii manuale cu sase rapoarte, pe cand varianta de top Competition pune la dispozitia clientilor, in cazul in care mai era inca o data nevoie de mentionat, un sistem inteligent de tractiune integrala.

Noile BMW M3 si M4

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 5 Noiembrie 2020