Masina care sfideaza legile fizicii. Cantareste peste 2.3 tone, dar face suta in doar 3.2 secunde

Masina care sfideaza legile fizicii. Cantareste peste 2.3 tone, dar face suta in doar 3.2 secunde
  • Masina care sfideaza legile fizicii: cantareste peste 2.3 tone, dar face suta in doar 3.2 secunde
  • Viteza maxima se ridica, in schimb, la 315 kilometri pe ora, potrivit primelor informatii si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Viteza maxima se ridica, in schimb, la 315 kilometri pe ora, potrivit primelor informatii si detalii oficiale.

Trecuta recent printr-un facelift major, cea mai recenta generatie a masinii pe care Porsche o comercializeaza sub denumirea de Panamera a primit la inceputul acestei saptamani o noua varianta de top. Botezata simplu, dar sugestiv Turbo S E-Hybrid, respectiva versiune de performanta foloseste un sistem de propulsie de tip plug-in hybrid, daca mai era cumva nevoie de o asemenea precizare.

Formata dintr-un motor electric si-o unitate V8 bi-turbo, cu capacitatea cilindrica de patru litri, solutia mentionata anterior se traduce printr-un total de 700 de cai putere, potrivit primelor informatii si detalii oficiale.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

O cutie automata cu opt rapoarte si dublu ambreiaj, la care se adauga un sistem inteligent de tractiune integrala, completeaza fisa cu specificatii tehnice prezenta in cazul de fata, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 3.2 secunde. O performanta extrem de impresionanta, mai ales daca luam in calcul si greutatea noii variante Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: 2.35 tone.

Cu pedala de acceleratie la podea, aceeasi versiuni cu sistem de propulsie de tip plug-in hybrid si 700 de cai putere pe ambele punti se mai poate lauda, totodata, si cu un 0 - 200 de kilometri pe ora in 10.9 secunde.

Disponibila la vanzare la preturi incepand de la peste 185.000 de euro, varianta de performanta Turbo S E-Hybrid a masinii pe care Porsche o comercializeaza sub denumirea de Panamera Facelift vine cu o viteza maxima de 315 kilometri pe ora. Plus un consum de carburant de 2.7 litri la 100 de kilometri, multumita in special autonomiei in modul electric, de pana la 50 de kilometri in mod urban.

Pe langa versiunea mentionata anterior, clientii mai au la dispozitie si o optiune 4 E-Hybrid cu un benzinar V6 bi-turbo in prim plan, 462 de cai putere pe toate cele patru roti si o nota de plata de 110.369 de euro.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
mai multe