Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 304 CP si tractiune integrala in standard!

Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 304 CP si tractiune integrala in standard!
  • Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata
  • Are motor 1.6 turbo de 304 CP si tractiune integrala in standard!
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o transmisie manuala, plus doua diferentiale - cate unul pentru fiecare punte in parte.

Prezentata publicului larg in urma cu aproape 60 de zile, la inceputul primaverii acestui an, prima generatie a masinii comercializate sub numele de GR Corolla stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Proiectata special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi S3, BMW M135i xDrive, Mercedes-AMG A 35 4Matic sau Volkswagen Golf R, respectiva Toyota se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa adevarul este ca nici aripile laterale proeminente nu vor trece intocmai neobservate.

Toyota GR Corolla

Toyota GR Corolla

Toyota GR Corolla

Reteta caracteristica departamentului exterior continua cu evacuarea tripla si setul de jante supradimensionate din aliaj, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv o pereche de scaune sport cu reglare electrica si functie de incalzire, volan multifunctional - in trei spite, tapiterie realizata dintr-un material asemanator pielei nabuc, cusaturi contrastante, instrumente de bord digitale si configurabile, display central cu diagonala de opt inch, instalatie audio JBL s.a.m.d.

Sub capota, prima generatie a masinii comercializate sub numele de GR Corolla are de gazduit un motor turbo cu numai trei cilindri in linie si capacitatea de 1.6 litri, pe benzina, acestuia alaturandu-i-se o transmisie manuala cu sase rapoarte, asa cum mentionam si anterior. Proiectata special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi S3, BMW M135i xDrive, Mercedes-AMG A35 4Matic, dar si Volkswagen Golf R, respectiva Toyota pluseaza cu o tractiune integrala si doua diferentiale, cate unul pentru fiecare punte in parte.

Fisa cu specificatii tehnice continua cu o putere maxima de 304 CP, suspensie sport si discuri de franare de dimensiuni generoase, de pana la 14 inch, daca mai trebuia cumva precizat, in timp ce performantele in linie dreapta nu raman - din nefericire, decat un mister si o necunoscuta de proportii, cu toate ca nu ar fi deloc de mirare daca am afla ulterior ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea, cu acceleratia la podea, in 5.0 secunde.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (34) Poze Toyota GR Corolla
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 19 Mai 2022