Trei masini care te fac exclami "Mama, mama, ce as vrea un diesel!"

Trei masini care te fac exclami "Mama, mama, ce as vrea un diesel!"
Sunt puternice si performante, au suficient cuplu pentru a muta planeta din loc si, nu in ultimul rand, nu consuma aproape nimic. Intr-o lume ce exagereaza cu electrificarea, iata trei masini noi care te fac exclami "Mama, mama, ce as vrea un diesel!".
Trimite unui prieten

BMW X6 xDrive40d

BMW a renuntat - din pacate, la versunea M50d, insa nici varianta xDrive40d nu este de lepadat. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic: in cazul noului X6, aceasta alaturare de cifre si numere denota prezenta la datorie a unui motor cu sase cilindri, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, propulsorul cu capacitate de 2.993 de centimetri cubi livrand rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 352 de cai putere, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Acelasi BMW X6 xDrive40d se mai poate lauda - de asemenea, si cu un cuplu de 720 de Newton-Metri, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in 5.5 secunde; cat despre consumul de carburant, bavarezii anunta o medie de 7.3 - 8.2 litri la 100 de kilometri.

Mercedes E 450 d 4Matic

Un alt model care te face sa exclami "Mama, mama, ce as vrea un diesel!" este noul E 450 d 4Matic; potrivit nemtilor de la Mercedes, respectivul autovehicul se bucura - la randul sau, de serviciile unei motorizari cu sase cilindri, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti. Unitatea cu o capacitate de 2.989 de centimetri cubi, de aceasta data, avand sa livreze rotilor de pe ambele punti pana la 390 de cai putere - promite fisa cu specificatii de ordin tehnic oferite de compania producatoare.

Drept urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in 4.8 secunde, lista principalelor atractii cuprinzand - mai mult ori mai putin surprinzator, inclusiv un consum mediu de carburant de 5.9 - 6.6 litri la 100 de kilometri si emisii medii de dioxid de carbon de 155 - 174 grame pe kilometru.

Audi S7 Sportback TDI

Oferind echilibrul perfect dintre performanta si eficienta, noul Audi S7 Sportback TDI gazduieste sub capota - in ceea ce parte a fi laitmotivul acestui articol, un motor cu sase cilindri, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, propulsorul cu capacitate de 2.967 de centimetri cubi livrand rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 344 de cai putere. Fisa cu specificatii de ordin tehnic continua, important de mentionat, cu un cuplu de 700 de Newton-Metri - precizeaza bavarezii.

Astfel, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa-si gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in 5.1 secunde; cat despre consumul mediu de carburant, oficialii companiei producatoare vorbesc despre un 7.1 - 7.4 litri la 100 de kilometri, echivalentul unor emisii medii de dioxid de carbon de 186 - 196 de grame pe kilometru.

Altele

BMW X6 xDrive40d, Mercedes E 450 d 4Matic si Audi S7 Sportback TDI sunt numai trei dintre modelele care te fac sa exclami "Mama, mama, ce as vrea un diesel!" - evident. Pe aceeasi lista putem trece si alte exemple - precum BMW M340d xDrive, Mercedes GLC 450 d 4MATIC sau Audi S5 Sportback TDI, daca vine vorba cumva despre noutati, ori BMW M550d xDrive, Audi Q7 V12 TDI, Porsche Panamera 4S Diesel S si Volkswagen Phaeton V10 TDI, daca vine vorba cumva despre clasice.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 7 Noiembrie 2023