De pe strazile Poloniei vine Trabantul care accelereaza mai repede decat un BMW M

De pe strazile Poloniei vine Trabantul care accelereaza mai repede decat un BMW M
  • Industria tuningului polonez ne aduce in fata un Trabant complet modificat
  • Exemplarul cu pricina are un 1.8 turbo si o tractiune integrala de Audi TT
  • Acceleratia de la 0 la 100 kilometri pe ora dureaza acum numai 4.5 secunde
Distribuie pe Facebook

Se ia unul dintre multiplele Trabanturi construite in perioada comunista, se condimenteaza cu un propulsor turbo si o tractiune integrala de la un Audi modern, iar rezultatul final... ei bine, rezultatul final este scos la ridiculizat automobile cu pretentii.

Ascunde sub capota o motorizare supraalimentata de 1.8 litri si apeleaza la serviciile unui sistem de tractiune integrala pentru un plus de aderenta.

Nu are mai mult de 270 de cai putere si 370 de Newton-Metri, insa dimensiunile compacte si greutatea redusa ii permit sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde.

Aducem in discutie si timpul de aproximativ 15.5 secunde necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 200 km/h, iar concluziile sunt cat se poate de clare.

Trabant cu motor 1.8 TurboTrabant cu motor 1.8 Turbo

Trabant cu motor 1.8 Turbo

Fie esti posesorul unei masini cu o turbina mare cat casa sau un motor cu minimum opt cilindri si iti permiti sa dai curs oricarei provocari, fie stai linistit in banca ta si iti vezi mai departe de drum.

Altfel risti sa cazi prada unui... - exact, ai vazut / citit bine!, Trabant. Un Trabant care a facut numeroase victime multumita transplanturilor suferite de-a lungul timpului.

Intr-o alta ordine de idei, in mana actualului sau proprietar, vechiul automobil comunist a inceput o viata complet noua, plina de provocari si aventura.

Atat exteriorul, cat si interiorul sau au fost restaurate ca la carte, in timp ce in locul propulsorului original si-a facut aparitia un 1.1.

Trabant cu motor 1.8 Turbo

Trabant cu motor 1.8 TurboTrabant cu motor 1.8 Turbo

Un motor de 1.1 litri de la un mai vechi Volkswagen Polo, care avea sa fie inlocuit ulterior - pe rand, cu un 1.3, 1.8 si chiar un 2.0 de categoria Golf GTI, mai exact.

In prezent, dupa cum precizam si anterior, Trabantul polonez combina o motorizare turbo de 1.8 litri cu un sistem de tractiune integrala, ambele preluate de la un Audi TT.

Tot de la un Audi provin si discurile de franare - care masoara 312 milimetri pe puntea fata si 256 milimetri pe puntea spate, lista cu modificari culminand cu... sistemele ABS si ESP complet functionale.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (37) Poze Trabant cu motor 1.8 Turbo
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 24 Noiembrie 2015