Elvetienii s-au apucat de tunat primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW. Primele imagini si detalii oficiale au fost publicate chiar acum

Elvetienii s-au apucat de tunat primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW. Primele imagini si detalii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Elvetienii s-au apucat de tunat primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW
  • Primele imagini si detalii oficiale au fost publicate chiar acum
Trimite unui prieten

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu ar trebui sa dureze mai mult de sase secunde. Ba dimpotriva.

265 de cai sub capota si de la 0 la 100 de kilometri pe ora in putin peste sase secunde. Sunt cifrele si numerele care transforma noul 128ti, primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW, intr-unul dintre cele mai performante automobile de clasa compacta ale momentului.

Disponibil la vanzare si pe piata din Romania, la preturi incepand de la putin peste 43.138 de euro, respectivul model nu a reusit sa-i multumeasca insa si pe elvetienii de la Dahler. Astfel a luat nastere probabil primul pachet de tuning pentru acesta.

Printre modificarile destinate noului 128ti, primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW, se numara si un sistem de evacuare sport, din otel inoxidabil, dar si o optimizare a unitatii de control, motorul de doi litri scotand acum 313 cai. Plus 500 Nm, potrivit companiei producatoare.

Timpul caracteristic acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu a fost anuntat, pentru moment, insa imbunatatirile operate de elvetienii de la Dahler ar trebui sa se traduca printr-un sprint in mai putin de sase secunde. Suna bine, nu-i asa?

Vestile bune continua cu prelungirea proeminenta atasata spoilerului fata, care ii confera o doza extra de agresivitate noului 128ti, primul hot-hatch cu tractiune fata din istoria BMW. Alaturi de eleronul spate supradimensionat si jantele ultra-usoare, forjate, cu diametrul de 20 de inch.

Intr-un final, propunerea elvetienilor de la Dahler se incheie cu un set de dungi la nivelul caroseriei cu cinci portiere si un pedalier din aluminiu. Pe langa suspensia mai joasa cu cateva zeci de milimetri si oglinzile retrovizoare inspirate de M3 / M4.

BMW 128ti de la Dahler

BMW 128ti de la Dahler

BMW 128ti de la Dahler

BMW 128ti de la Dahler

BMW 128ti de la Dahler

BMW 128ti de la Dahler

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (18) Poze BMW 128ti de la Dahler
BMW
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 15 Aprilie 2021